0  |  0

دانشگاه نسل سوم و کارآفرین، اولویت دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه نسل سوم و کارآفرین، اولویت دانشگاه امیرکبیر

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اجرایی شدن برنامه راهبردی این دانشگاه گفت: برنامه راهبردی دانشگاه امیرکبیر یک برنامه جامع و مستمر است که طی آن مشخص می شود هر سال چه میزان پیشرفت در تحقق اهداف کلان دانشگاه وجود داشته باشد.
وی افزود: رسیدن به دانشگاه نسل سوم ، یکی از اهداف ماست چرا که دانشگاه نسل سوم، دانشگاهی کارآفرین است و برای مهارت افزایی و کارآفرینی به دانشجویان کمک می کند. لذا با جدیت به دنبال تحقق این‌ هدف هستیم.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه کارآفرین با ارتباط مؤثر با صنعت می تواند به رونق تولیدات داخلی نیز کمک کند.برای رسیدن به این مهم، مرکز رشد دانشگاه فعالیت‌های خود را افزایش داده است و به عنوان یک مرکز کارآفرین در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. بسیاری از خروجی‌های این مرکز تبدیل به شرکت دانش بنیان شده اند. در این مرکز ایده‌های دانشجویان تبدیل به محصول می شود و گروه‌ها پس از تولید محصول تبدیل به شرکت شده و از مرکز جدا می شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com