1  |  0

کنفرانس ملی، منطقه‌ای ایران پیشرو، جوان خلاق برگزار می‌شود

کنفرانس ملی، منطقه‌ای ایران پیشرو، جوان خلاق برگزار می‌شود

مریم مهرور اظهار کرد: به مناسبت هفته جوانان هفت برنامه برجسته استانی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود که مهمترین آنان کنفرانس ملی- منطقه‌ای ایران پیشرو، جوان خلاق است.
معاون فرهنگی و امور جوانان، ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این کنفرانس میزبان جوانان استان‌های خراسان شمالی، خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد خواهیم بود.
مهرور با اشاره به اینکه برای این کنفرانس ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، ادامه داد: امیدواریم برگزاری این کنفرانس که در روزهای پایانی هفته برگزار می‌شود گام مهمی در تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید داشته باشد.
وی با بیان اینکه در پایان کنفرانس ملی- منطقه‌ای ایران پیشرو، جوان خلاق از پنج کارآفرین جوان برتر تجلیل می‌شود، افزود: جشنواره استانی تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت، جشنواره نشاط، امید و جوان و رونمایی از طرح کارآفرینی آنلاین نیز در هفته جوان برگزار می‌شود که برای طرح کارآفرینی آنلاین ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه به مناسبت هفته جوان تعداد ۹ خانه جوان در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود، گفت: برای تجهیز این خانه‌های جوان حدود ۸۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
مهرور یادآور شد: سال ۹۶ نیز برای تجهیز خانه جوان شهر بیرجند ۴۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد و اکنون محل مناسبی برای جوانان بیرجندی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com