0  |  0

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و استان قم

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و استان قم

تفاهم نامه همکاری بین پارک و علم و فناوری دانشگاه تهران به سرپرستی دکتر عباس زارعی هنزکی (رئیس پارک) و پارک علم و فناوری استان قم به سرپرستی دکتر سید حسین اخوان علوی (رئیس پارک)، منعقد شد.
اهداف این تفاهم نامه در سه بند توسعه همکاری در زمینه‌های علمی و فناوری و سایر موارد مورد علاقه طرفین، توسعه و تقویت زیست بوم فناوری در استان‌های قم و تهران و تبادل تجربیات و هم افزایی در حمایت از واحدهای فناور عضو دو پارک تبیین شد.
از زمینه‌های همکاری طرفین می‌توان به معرفی متقابل شرکتهای عضو دو پارک برای استقرار موقت بدون عضویت با پرداخت اجاره در چارچوب امکانات، شرایط، و ضوابط طرفین، کمک به بهره مندی شرکتهای عضو هر یک از دو پارک از خدمات و مزایای صندوق‌های مالی و اعتباری طرفین در چارچوب ضوابط و مقررات صندوق‌ها، معرفی شرکتهای عضو به منظور عضویت در شبکه‌های تخصصی ایجاد شده توسط طرفین، حضور مشترک شرکتهای عضو هر یک از دو پارک در نمایشگاه‌ها و فن بازارهای مرتبط، همکاری در ارائه خدمات علمی، تخصصی و آزمایشگاهی به شرکتهای عضو، همکاری در بازاریابی، عرضه و فروش محصولات و فناوری‌های شرکتهای عضو اشاره کرد.
مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت ۵ سال خواهد بود که با موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com