0  |  0

آغاز سرمایه گذاری مالی در شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه شهید بهشتی

آغاز سرمایه گذاری مالی در شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه شهید بهشتی

کوروش پرند رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دانشگاه شهید بهشتی در حوزه‌های مختلفی کار می‌کند، اظهار کرد: یکی از این حوزه‌ها فناوری اطلاعات و فین‌تک است و در این حوزه‌ها ۲ شتاب‌دهنده اولیه بوجود آورده‌ایم.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: خبر خوش این است که برنامه ریزی‌های مختلفی تدوین شده است و بر مبنای آن روی شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه شهید بهشتی سرمایه گذاری‌های مالی انجام می‌شود.
ارائه وام ۷۰۰ میلیون تومانی به شرکت‌های دانش بنیان
وی با اشاره به این سرمایه‌گذاری گفت: انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ روی ۵ شرکت سرمایه‌گذاری انجام گرفت،بااین سرمایه‌گذاری حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان به شرکتی که مورد پذیرش قرار بگیرد، ارائه می‌شود.
پرند ادامه داد: حدود ۵ تا ۲۵ درصد سهام شرکت به شتاب‌دهنده و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت وام یا به شکل دیگری در اختیار شرکت قرار می‌گیرد و برهمین اساس شرکت می‌تواند ارتباط خود را با سرمایه گذار خطرپذیر برقرار کند.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی درباره چگونگی روش کار این برنامه اظهارکرد: در این روش ابتدا افراد به خصوصی در پلت فرم ثبت‌نام می‌کنند و پروپوزال خود را ارائه می‌کنند؛ پس از بررسی اولیه و پذیرش، ملاقات حضوری انجام می‌شود و اگر طرح مورد پذیرش قرار گرفت، برنامه‌ها انجام می‌شوند.
وی افزود: چندی پیش اولین تیم وارد شتاب دهنده شد و برنامه‌ریزی جدیدی صورت گرفت؛ البته در حوزه فین‌تک پتانسیل لازم برای پذیرش ۶ استارت‌آپ جدید وجود دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com