0  |  0

حمایت از زنان سیل‌زده در زمینه کارآفرینی

حمایت از زنان سیل‌زده در زمینه کارآفرینی

فاطمه فاضلی اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های کشور در راستای مدیریت بحران سیل اخیر؛ معاونت زنان ریاست جمهوری در زمینه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار طرح‌هایی را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌کند که در حال حاضر اعتبارات آنها تامین شده و در تلاشیم بزودی این طرح ها را در مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان اجرا کنیم.
وی با بیان اینکه ورود سیلاب کشور افغانستان به مناطق سیستان امروز منجر به آسیب به روستاهای داشک، علی نمرودی و آبیل در شهرستان هیرمند و تخلیه آنها شده است، ادامه داد: زنان این مناطق بویژه زنان سرپرست خانوار نیازمند توجه جدی هستند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه روستاها تخلیه شده اند اما توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و زنان کارآفرین سیلزده که متحمل خسارت های زیادی شده اند با تدابیر ویژه در نظر گرفته شده پیگیری خواهد شد.
وی تصریح کرد: در قالب این طرح ها دسترسی به آموزش مهارت‌های تخصصی، تامین، تجهیز منابع و بازاریابی کالاها به عنوان زنجیره ای به هم پیوسته برای زنان کارآفرین پیگیری می شود.
فاضلی خاطر نشان کرد: در پارلمان مشورتی زنان سیستان و بلوچستان در هفته گذشته مصوب شد حقوق یک روز کارکنان دفتر بانوان و خانواده استانداری و مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی استان به سیلزدگان تعلق گیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com