0  |  0

برخی استارتاپ‌ها هفته‌ای ۱۰ درصد رشد می‌کنند

برخی استارتاپ‌ها هفته‌ای ۱۰ درصد رشد می‌کنند

سورنا ستاری گفت: بانکداری از بین نخواهد رفت اگرچه شکل ظاهری بانکداری در حال تغییر است و بانک‌ها باید به فین تک ها بیشتر وارد شوند و بیمه‌ها نیز باید به این فرآیند بپیوندند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: فین تک در حوزه بیمه یک کار جدید است و باید فناوری و نوآوری را مدنظر قرار داد؛ البته زیرساختهای نو باید در این حوزه به کار گرفته شود، این در حالی است که روی افراد، مغز و دانش باید تمرکز کرد و هم اکنون بیش از شش هزار استارتاپ داریم که در ٤ سال قبل ایجاد شده‌اند.
وی افزود: تابلوی دانش بنیان در بورس و فرابورس نصب شده و صندوق‌های خطرپذیر نیز در این رابطه فعال است. نمی‌توان با وام ایجاد اشتغال کرد. استارتاپ با سرمایه گذاری خطرپذیر توسعه می‌یابد و با وام کاری از پیش نخواهد برد.
به گفته ستاری، با شکستن شیشه شرکتهای استارتاپی نمی‌توان کاری از پیش برد؛ این شرکت‌ها رشد کرده و رو به پیروزی خواهند رفت. تنها راه این است که توسعه استارتاپها را در دستور کار قرار دهیم.
وی با بیان اینکه استارتاپ هایی داریم که هفته‌ای ده درصد رشد می‌کنند؛ گفت: با اتفاقات خوبی که در بورس رخ داده است و تابلوی شرکت دانش بنیان که راه اندازی شده است، رشد خوبی در این حوزه را انتظار داریم. اگر می‌خواهید جوانان در کشور بمانند، باید روی آنها سرمایه گذاری کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com