1  |  0

خدمات ویژه صندوق نوآور برای دانش بنیان‌های خسارت‌دیده در سیل

خدمات ویژه صندوق نوآور برای دانش بنیان‌های خسارت‌دیده در سیل

محمد صادق خیاطیان عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از تصویب خدمات ویژه‌ای برای شرکت‌های دانش‌بنیان در پی خسارت‌های ناشی از وقوع سیل در برخی استان‌های کشور در هیئت عامل صندوق خبرداد.
خیاطیان با بیان این مطلب گفت: به منظور حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان طرف قرارداد با صندوق نوآوری و شکوفایی که محل اجرای طرح‌هایشان در شهرستان‌های آسیب دیده از حوادث سیل اخیر قرار دارد، خدمات ویژه‌ای در هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی به تصویب رسیده است.
بررسی خارج از نوبت درخواست تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان
وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه اخیر درخواست تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان جهت رفع آثار ناشی از سیل از چارچوب تسهیلات صندوق خارج از نوبت بررسی می‌شود، تصریح کرد: همچنین علاوه بر امکان امهال بازپرداخت و تقسیط مجدد آن به صورت ویژه برای واحد‌های خسارت دیده متناسب با حجم خسارت وارده امکان بازنگری در برخی مفاد تسهیلات اعطایی فراهم شده است.
عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: صندوق درصدد است با همکاری پارک‌های علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی استانی برآورد کاملی از میزان خسارت واحد‌های دانش بنیان به عمل آورده و متناسب با آن در چارچوب مصوبه اخیر به شرکت‌های آسیب دیده برای رفع مشکلات کمک کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com