0  |  0

بهادادن به شرکت‌های دانش بنیان اقتدار اقتصادی و ملی ایجاد می‌کند

بهادادن به شرکت‌های دانش بنیان اقتدار اقتصادی و ملی ایجاد می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بها دادن به شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها اثر بخشی خوبی در حوزه اقتصادی و اقتدار ملی ایجاد می کند.
محمدمهدی زاهدی در مورد لزوم تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: در بحث شرکت‌های دانش‌بنیان، افق 40 ساله آینده دنیا، انقلاب صنعتی نسل چهارم است، در این انقلاب صنعتی نسل چهارم تعاملات، ارتباطات و رویکردها در حوزه‌های مختلف دانش کاملا متفاوت از آن چیزی است که در حال حاضر وجود دارد و این اثر بخشی را در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان می‌برد.
شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه اقتصادی بسیار موثر است
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقتصاد دانش بنیان زمانی می‌تواند شکل بگیرد، اثربخش باشد و جایگزین اقتصاد سنتی و اقتصاد مبتنی بر تک محصولی مثل نفت شود، که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها بها دهیم و زمینه‌سازی خوبی برای حضور این شرکت‌ها در عرصه تولید و فناوری کنیم که این اثربخشی نه تنها در حوزه اقتصادی بلکه در حوزه اقتدار ملی نیز وجود دارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اقتدار ملی نه تنها نیازهای داخل کشور را در حوزه‌های مختلف صنعتی، دفاعی، کشاورزی و امنیت غذایی برطرف می‌کنیم بلکه این اقتدارمی‌تواند اقتدار سیاسی بر کشور ایجاد کند که آن اقتدار سیاسی تاثیر گذاری جدی هم در منطقه و هم در مسائل بین‌الملل خواهد داشت در این زمان است که حرفمان خریداری بیشتر نسبت به حال حاضر دارد.
معادلات منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود
نماینده ایران در کمیته دائمی امور سازمان ملل اجلاس IPU با تاکید بر اینکه ایران اکنون کشور قدرتمند منطقه است و معادلات منطقه بدون حضور ایران حل نمی‌شود تصریح کرد: با توجه به ابعاد مختلف در حوزه دانش‌بنیان که اقتدار سیاسی به دنبال دارد حرفمان سندیت و حجّیّت بیشتری برای اجرا در سایر کشورها، در منطقه و دنیا پیدا می‌کند.
توجه به شرکت‌های دانش بنیان باعث رشد صعودی اقتصاد می شود
این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: توجه به شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها با رویکرد تحولی به معنای واقعی، باعث می‌شود که به اقتصاد نه تنها پایدار بلکه اقتصادی که روز به روز رشد صعودی دارد می‌رسیم و می‌توانیم کشور را به عنوان یک کشور تمدن‌ساز با رویکرد اسلامی به جایی ببریم که اثرگذاری آن را در تمام شاخه‌های دیگر مثل اقتصاد، صنعت و معدن و ... مشاهده کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری خانه ملت
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com