0  |  3

چگونه بدون ترک شغل‌ درآمد‌تان را افزایش دهید؟

چگونه بدون ترک شغل‌ درآمد‌تان را افزایش دهید؟

می‌خواهید درآمد آنلاین داشته باشید‌ و با کمترین زحمت درآمدی میلیونی به دست آورید؟ بیشتر بازاریابان در تلاشند تا این باور را در شما القا کنند که داشتن زندگی خوب با چند کلیک ممکن است! آن‌ها به شما می‌گویند در بازارهای کشف نشده بدرخشید و به بهترین قسمت بازار دست‌یابید. 

همه‌ی ما نسبت به روند این داستان آگاه هستیم. طمع زیادی برای رهایی از کارهای سازمانی و جذب درآمد بالا، داریم! برای درآمدزایی چشم‌گیر باید به معنای واقعی عمل کنید. اما اغلب این‌گونه نیست! متاسفانه تصمیماتی که گرفتیم را اجرا نمی‌کنیم!

بیشتر اطرافیان می‌گویند سخت کار کن! زحمت بکش! تلاش کن! شب‌ها بیشتر بیدار بمان! البته، آن‌ها می‌خواهند ما رابه بهترین ابزارها برای موفقیت مجهز کنند. این نصایح خوب است، اما صرفا با سخت کار کردن و زخمت کشیدن نمی‌توان به موفقیت دست یافت. اگر خیلی سخت کار کنید بدون اینکه همه جوانب را در نظر بگیرید احتمالا درآمد اندکی از اینترنت به دست خواهید آورد. اما اگر هوشمندانه کار کنید به نتایج بهتری می‌رسید

  «ماهیگیری یاد بگیرید نه این که از کسی ماهی بگیرید»  

چگونه بدون ترک شغل، درآمد آنلاین داشته باشیم؟

در بیشتر موارد دلیل ترک شغل، یافتن استقلال فردی و رهایی از کاری است که عاشق آن نیستند. افراد می‌خواهند برای رفتن به هرجایی، در هر زمانی و با هرکسی آزاد و رها باشند و برای هر فعالیت خود نیازی به گزارش دادن نداشته باشند. اما قبل ترک شغل‌تان به یک برنامه نیاز دارید. می‌توانید تمام پل‌های پشت سرتان را خراب کنید و امکان هر نوع عقب نشینی را از بین ببرید، برای بعضی از افراد این روند موثر است و به تصمیم آن‌ها کمک می‌کند اما برای افراد دیگر هنگام پیاده‌سازی تصمیم خود احساس ترس و وحشت به وجود می‌آید.

در این‌جا حقیقتی وجود دارد. آیا برای اندکی پول آنلاین اضافی، باید شغل روزمره ی خود را ترک کنید؟ قطعا نه! برای به دست آوردن منبع بی پایان ثروت در اینترنت کافی‌ست، تلاش خود را بیشتر کنید.

آیا شما تبدیل به یک میلیاردر می شوید؟ احتمالا نه. اما شما قطعا می‌توانید به طور بالقوه ثروتمند شوید و درآمد میلیونی داشته باشید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که خودتان و توانمندیهای‌تان را باور کنید. .

تنها کاری که باید انجام دهید این است که راه را انتخاب کنید. چگونه به صورت آنلاین پول بدست خواهید آورد؟ و چقدر زمان صرف این کار خواهید کرد. اما این امر صرفا با سخت کار کردن به دست نمی‌آید. باید هوشمندانه کار کند. ما درباره چهار ساعت کار هوشمندانه صحبت می‌کنیم و این به معنای برون سپاری است. کاری که برای‌تان اهمیت دارد را انتخاب وبقیه را برون سپاری کنید. نیازی نیست در همه‌ی زمینه‌ها متخصص باشید، فقط باید در مورد کاری که تصمیم گرفته‌اید انجام دهید واقعا خوب باشید.

هرکس باید از جایی شروع کند. لازم نیست پول را به عنوان هدف اصلی قراردهید. اگر فقط به‌دنبال درآمد اضافی هستید، هدف شما روشن است! ابتدا تمرکز بر به دست آوردن درآمد ۱۰۰ دلاری داشته باشید اگر بتوانید آن را به دست بیاورید می‌توانید ۱۰۰۰ دلار هم کسب کنید! خودتان را دست‌پاچه و سردرگم نکنید. کم کم شروع کنید و بدانید که امری زمان بر است و این اتفاق یک شبه رخ نخواهد داد. بنابراین با انتظار ثروت نامحدود در حساب بانکی‌تان، خودتان را ناامید نکنید!

۱.کار آنلاین روزانه را آغاز کنید:

 « جرمی دلک» یک فرد موفق که از صفر شروع کرده است. او در تولد ۱۸ سالگی‌اش ۳۰۰۰ دلار از پدرش دریافت کرد و ارزش آن را به ۱.۲ میلیون رساند. ۲۲ ساله بود و در دانشگاه همه اساتید او را می شناختند. رکود اقتصادی رخ داد و او همه چیز را از دست داد! بدتر از همه از دست دادن سرمایه ای بود که از پدرش گرفته بود! او معتقد بود تمام این اتقافات به او درس استقامت دادند.

در طی سالیان سال بسیار آموخت و هنگامی که رکود اقتصادی از بین رفت، او تجارت را آغاز کرد و در مسیر شروع کسب و کار قرار گرفت. در نهایت به یک کارآفرین بسیار موفق با درآمد بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار تبدیل شد!

او همیشه می‌گوید: با هوشیاری شروع کنید. ماهیگیری یاد بگیرید نه این که منتظر باشید کسی به شما ماهی بدهد. شور و شوق خود را دنبال کنید شما در هر کاری که شروع می‌کنید، بدون شک عالی نخواهید بود. اما در طول زمان،  بهبود خواهد یافت. این مراحل شما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد. شما باید در مسیر درست قرار بگیرید. تداوم و عمل در هر کاری ضروری است، اما در مواردی که شما در معرض خطر سرمایه‌گذاری هستید و در ابتدا مطمئن نیستید که چه کاری انجام می دهید، تداوم و عمل اهمیت بیشتری می‌یابد. درآمدزایی آنلاین کار ساده‌ای نیست. باید هوشمندانه حرکت کنید.

درآمدزایی آنلاین

۲.به عرصه تجارت الکترونیک قدم بگذارید:

کارآفرینان موفق با چشمان باز وارد مرحله تجارت الکترونیک می شوند. بهترین بخش در اینجا این است که گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. شما می‌توانید در آمازون بفروشید. یا خودتان یک فروشگاه راه اندازی کنید و فروش داشته باشید و...  همه فرایندهای چنین کسب و کارهایی به صورت آنلاین صورت می‌گیرد!

«جیمی کراس»، موسس یک شرکت صابون‌سازی و  کارآفرینی نمونه است، او سال ها دعا کرد تا راهی برای بدست آوردن پول پیدا کند.  در خانه مادرش زندگی می‌کرد و همچنان که فرزندانش را بزرگ می کرد، در تلاش برای درآمدزایی هر چه بیشتر بود. به قدری شکست خورد که مجبور شد برای خرید مواد غذایی گدایی کند. این سخت ترین زمان در زندگی او بود. اما یک شب، خوابی دید. اودر خواب خودش را به شکل شیمیدانی در حال مخلوط کردن صابون و ترکیبات دیگر دید. همین خواب ایده کسب و کار موفقش را رقم زد. اکنونهفت سال است که کسب و کار خود را راه اندازی کرده و سالانه میلیون ها دلار از طریق فروش صابون به صورت آنلاین به دست می آورد.

 مواد شیمیایی زیادی در محصولات بهداشتی کنونی وجود دارد که برای بدن مضر است. اما جیمی به معنای واقعی محصولاتی ارگانیک خلق کرده است که به گفته خودش آنقدر ارگانیک و طبیعی هستند که می‌توان آنها را خورد. عجیب به نظر می رسد. اما ماجرای کارآفرینی جیمی نشان می‌دهد وقتی تصمیم خود را می‌گیرید، هر چیزی امکان پذیر است. بسیاری از مردم به جایاینکه به دنبال کار بگردند و تلاش خود را ادامه دهند به سرعت تسلیم می شوند. 

۳.بازاریابی شبکه ای را جدی بگیرید:

بازاریابی شبکه‌ای برای اغلب افراد کلمه‌ی خوبی به نظر نمی رسد. افرادی در دنیای بازاریابی وجود دارند که بازاریابی شبکه‌ای را بدنام می کنند. «هیگدان»، یکی از موفق ترین بازاریابان شبکه‌ای است، که یک تیم بزرگ با ده ها هزار زیر مجموعه و بازاریاب و کارمند را اداره می کند. هیگدان مثل هر کس دیگری شروع به کار کرد. تنها کاری که او می خواست انجام دهد این بود که بدون ترک کردن شغل خود کمی پول از طریق اینترنت بدست آورد.

او  ابتدا فرصت خوبی پیدا کرد و آن را ارتقا داد. بدون صرف اندکی پول با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار اصلی بازاریابیش، تبلیغات خود را انجام می‌داد. او می گوید که ویدیوهای روزانه و مداومش که به مدت ۹ سال تهیه می شد، به او کمک کرده تا بات کمترین زحمت وجه‌ی خوبی جذب کند و برند قوی برای خود بسازد.

حقیقت موضوع این است که هر روشی که برای به دست آوردن پول نقد در اینترنت انتخاب می کنید، باید به آن پایبند باشید. شما می توانید از فرصت استفاده کنید و انتظار داشته باشید که به موفقیت دست‌ یابید. این کار را به نحو احسن انجام دهید.

۴. یک مشاور کسب وکار کوچک شوید:

مشاوران کسب و کار در اینترنت طوفان به پا کرده‌اند. مزیت این کسب و کار این است که نیاز به زمان زیادی ندارد و شما مطمئننا با وجود یک کار تمام وقت، قادر به انجام دادن آن خواهید بود. بسیاری از کسب و کار در طول زمان با توجه به افرایش فضای رقابتی در خطر از بین رفتن هستند و برای جلوگیری از اشتباهات حیاتی به کمک مشاوران نیاز دارند.

به علاوه، کسب و کارها برای دریافت مشاوره نسبت به فعالیت‌های دیگر راحت تر پول پرداخت می‌کنند. حدود ۱۰۰۰ تا ۵،۰۰۰ دلار در هر ماه طبیعی و نرمال است و به هیچ وجه غیرقابل باور نیست! البته، باید یک بازدهی سرمایه مثبت برای مشتریان خود داشته باشید. اگر بتوانید نتایج مورد نظر آن ها را به دست آورید، آن‌ها به شما پول پرداخت خواهند کرد. بنابراین مطمئن شوید که ارزش افزوده ایجاد می‌کنید و در مورد نتایجی که نمی‌توانید به دست بیاورید وعده‌ای به آنان ندهید.

«کتی ریچاردسون» سال ها پیش، با همسرخود، بن ریچاردسون کسب و کاری را ایجاد کرده بود، که یک اختراع هوشمندانه برای شستن نوزادان تازه متولد شده بود. بعد از فروش محصولات و آغاز انتقادات وی تصمیم گرفت شیوه استفاده از آن نوآوری را به مشتریان خود آموزش دهد. بنابراین روی مشتریان هدفش تمرکز کرد و به آن‌ها شیوه استفاده از محصولات‌ش را آموزش داد.

درآمدزایی آنلاین

۵. وب سایت راه اندازی کنید:

اگر به دنبال ایجاد یک کسب وکار مبتنی بر خدمات هستید، می توانید بدون ترک شغل خود به صورت آنلاین پول به دست آورید. شما به یک مولفه خلاقیت برای انجام این کار نیاز خواهید داشت و باید درک کنید که کسب و کار آنلاین یک میدان رقابتی است. شما ممکن است چند شغل اینترنتی با دست مزد کم داشته باشید اما ارزشش را دارد. شما می توانید به راحتی ۱۰۰۰ دلار در هر ماه یا بیشتر به‌دست‌آورید.

۶.دوره‌های آنلاین برگزار کنید:

اغلب کارآفرینان موفق از طریق دوره‌های آنلاین تدریس می‌کنند. آیا به این معنی است که شما باید یک متخصص باشید؟ نه، مسلما نه. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند قدم جلوتر از مخاطب قرار بگیرید. شما باید مکانیسم این دوره ها را درک کنید.

۷.وبلاگ داشته‌باشید:

وبلاگ نویسی یکی از زمینه های پرکاربرد است.  نیازی به برنامه نویسی حرفه ای برای شروع یک وبلاگ نیست. شما می توانید در هر زمانی این کار را شروع کنید. با این حال، شما باید پرانگیزه باشید، به خصوص در مراحل آغازین آن! رسیدن به وبلاگی با محتوای اثربخش زمان‌بر خواهد بود. اگر فکر می کنید یک شبه اتفاق می افتد، این طور نیست. در حقیقت، ماه‌ها یا شاید سال‌ها، نیاز به تلاش مداوم باشد. اما در نهایت، این یکی از بهترین منابع درآمدی‌ست که می توانید پیدا کنید.

چگونه شروع کنید؟ یک موضوع را انتخاب کنید و مقداری تحقیق کنید. کافی است اطمینان حاصل کنید مخاطبان هدف‌تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و جذب می‌کند.

۸. تبلیغات را شروع کنید:

چه بر روی تبلیغات فیس بوک، YouTube، بر اینستاگرام یا گوگل تمرکز کنید، به پول زیادی برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال نیاز ندارید. به علاوه، شما نیاز ندارید که شغل روزانه خود را رها کنید. می توانید این کار را در خانه انجام دهید حتی با گوشی هوشمند تان. اما اول باید ماهیگیری را یاد بگیرید. منابع آموزشی فراوانی در اینترنت وجود دارد شما می توانید هر مهارتی را از اینترنت به شکل آنلاین یاد بگیرید.

برگرفته از سایت www.entrepreneur.com

مترجم: ملیکا نصیر ( کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی )

برای مطالعه بیشتر:

جریان های درآمدی در مدل کسب و کار

شناسایی "جريان‌هاي درآمدي" در بوم ناب

پردرآمدترین کسب‌و‌کارهای حوزه تکنولوژی کدامند؟ 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com