0  |  1

حضور بیش از ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کنار دانشگاه شریف

حضور بیش از ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کنار دانشگاه شریف

محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در مراسم چهارمین همایش ملی آموزش عالی که در دانشگاه شریف اظهار کرد: شاید در هیچ دوره‌ای بیش از امروز دولت و بخش‌های کشور به دانشگاه احتیاج نداشتند و اثرگذاری دانشگاه در تمام عرصه‌ها زبانزد بوده است.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: دانشگاه‌ها باید آموزش هدفمند و پژوهش مسئله محور را دنبال کنند.
وی با اشاره به آموزش هدفمند گفت: دانشگاه‌ها باید در تمام حوزه‌ها وارد عمل شوند و جوانان را برای مسائل مختلف آماده کنند. همچنین باید سرفصل‌های درسی در دانشگاه‌ها به درستی تدوین شود و مهارت افزایی در جوانان جهت ایجاد کسب و کار مناسب هدف اصلی است.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره پژوهشی مسئله محور گفت: باید پایان نامه‌های ارشد و دکتری را به سمت ما بردی‌تر شدن سوق دهیم و به تجاری شدن دستاورد‌های جوانان کمک کنیم.
وی اظهار کرد: اطراف دانشگاه شریف و در ناحیه نوآوری بیش از ۴۰۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد و کسب و کار جوانان در آنجا رشد پیدا می‌کند.
فتوحی درباره مسئولین اجتماعی دانشگاه گفت: دانشگاه‌ها باید جوانان را برای آینده آماده کنند و توجه به توسعه پایدار و ایجاد آن در دانشگاه‌ها اهمیت بسیاری دارد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: توجه دانش آموزان به رشته‌های ریاضی و تجربی در آینده تبدیل به معضلی جدی خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com