0  |  0

مشکلات اقتصادی کشور با دانش‌بنیان رفع می‌شود

مشکلات اقتصادی کشور با دانش‌بنیان رفع می‌شود

حبیب الله خجسته پورضمن بیان اینکه بهترین مکان و زمان برای استفاده از اقدامات عقلانی و علمی، دانشگاه و اساتید ارزشمند آن است، ابراز داشت: توسعه بدون تکیه بر کارهای علمی و عقلانی امکان پذیر نیست اگر می‌خواهیم رشد و توسعه را داشته باشیم، باید از اقدامات علمی و بر پایه عقلانیت حمایت کرد.
وی بابیان اینکه راه حل مشکلات اقتصادی امروز کشور اقدامات علمی و دانش‌بنیان است، اضافه کرد: بهبود اقتصاد نیازمند آن است که امروز از ظرفیت دانشگاه‌ها، اساتید و هیئت‌های علمی و دانشجویان سرآمد آن استفاده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه دستیابی به راهکارهای تأثیرگذار و کاربردی توسعه، از ضروریات کشور محسوب می‌شود، ابراز داشت: راه حل علمی به طور قطع در دانشگاه‌ها و کُرسی‌های علمی به دست خواهد آمد، شاید این راه‌حل‌ها را بتوان در کتب یافت اما ایجاد حلقه واسط بین صاحبان ایده‌ها و صنایع و بانکداری است که راهگشا خواهد بود.
خجسته پور بابیان اینکه پیوند بین دانشگاه و جامعه، دانشگاه و دولت و بین دانشگاه و حاکمیت، نیاز امروز جامعه اسلامی ما است، تصریح کرد: در استان سمنان این آمادگی وجود دارد تا با عقد تفاهم‌نامه‌های مطلوب بین دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه مادر با استانداری سمنان، به راه حل‌های مؤثر در تمامی زمینه‌های مورد نیاز استان دست پیدا کنیم.
وی افزود: هر ساله در دانشگاه‌ها، پایان‌نامه‌ها و مقالات بسیار علمی، تخصصی و مطلوب تولید و تهیه می‌شوند که می‌توانیم با سوق دادن آنها به سمت کاربردی شدن مطالب، به بازگشایی گره‌ها و مشکلات استان کمک شایانی کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com