0  |  0

تجاری سازی محصولات دانش بنیان بزرگترین دغدغه است

تجاری سازی محصولات دانش بنیان بزرگترین دغدغه است

حسین حدیدیافزود:​ تجربه من نشان می دهد که در طول سال های متمادی ما توانستیم در زمینه مراکز رشد و توسعه آن و شرکت های دانش بنیان در مسیر درست حرکت کنیم و توسعه زیادی در این زمینه داشته باشیم.
وی گفت: ما توانستیم تیم ها و شرکت ها و مراکز رشد را حول محور ایده حرکت دهیم و کسب و کار را در دل شرکت های دانش بنیان ساماندهی و در این زمینه نمره موفقیت آمیزی کسب کنیم.مدیر مرکز رشد شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه هدف اصلی و دغدغه اصلی ،تجاری سازی محصولات است افزود: ما در زمینه ورود محصولات به بازار با مشکل مواجه هستیم چنانچه پول را در داخل شرکت ها از طریق فناوری و کار تیمی به وجود می آوریم اما مسئله اصلی توانمند سازی جسارت و ورود به بازار است که در این امر ما باید بتوانیم با بزرگان مراکز صنعتی و توانمند در ارتباط باشیم تا فناوری را ساماندهی کنیم و بتوانیم فناوری را به محصول مورد پسند در جامعه تبدیل کنیم تا محصول قابلیت صادرات داشته باشد.
حدیدی در ادامه تاکید کرد: هم اکنون ادبیات مدیران ما،​ فرهنگ کشور، بودجه دچار ضعف اساسی و بنیادی است و راهکار آن این است که ما بتوانیم با مسئولان فعالیت های صنعتی آشنا شویم چون با مدیریت دولتی نمی توان شرکت های پولدار را ساماندهی کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com