0  |  0

پیگیری توسعه شتاب‌دهنده‌ها با جدیت هرچه بیشتر

پیگیری توسعه شتاب‌دهنده‌ها با جدیت هرچه بیشتر

سورنا ستاری در آئین بهره‌برداری از تولیدات صنعتی و محصولات دانش بنیان در شهرک صنعتی سپهر شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: حرکتی که در حوزه شتاب‌دهنده‌ها از جمله بیوتک وجود دارد در شهرستان‌ها نیز آغازشده امیدواریم با این روند بتوانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.
وی با تأکید بر اینکه روش‌های به‌کارگیری شتاب‌دهنده‌ها توسعه بیشتری خواهد یافت، گفت: آنچه از ما به یادگار می‌ماند نسل جدید کارآفرینی در حوزه داروسازی نوین و با تکیه‌بر سیستم و تکنولوژی جدید است.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان برای کشور ارزش‌افزوده ایجاد می‌کنند. در حال حاضر جوانان کارآفرین و متخصص در این شرکت‌ها مشغول فعالیت هستند.
ستاری با بیان اینکه توسعه و نوآوری در بسیاری از حوزه‌ها از سوی معاونت علمی و فناوری دنبال می‌شود، گفت: در سال جاری برنامه جدی برای توسعه شتاب‌دهنده‌ها داریم.
وی با تأکید بر اینکه در حوزه دارو به کمک وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو شیوه‌های جدید را با نظارت بیشتری دنبال می‌کنیم، گفت: در حوزه‌هایی از جمله ثبت دارو و انجام آزمایش‌های بالینی اقدامات خوبی انجام‌شده است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اضافه کرد: خوشبختانه در سایه همکاری بخش‌های مختلف شاهد ثبت دارو توسط جوانان در استارت‌ آپ ها هستیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com