0  |  0

آغاز به کار مرکز نوآوری «اکتو تک» در البرز

آغاز به کار مرکز نوآوری «اکتو تک» در البرز

این مرکز نوآوری با تکیه بر فرصت های دانشگاهی برای فعالیت های شتاب دهنده در عرصه تولید مواد غذایی راه اندازی شده است.
گروه دارویی اکتوور دارای چند مجتمع داروسازی و مواد غذایی است که با هدف سرعت بخشیدن به فعالیت های علمی ، دانش بنیان و غذایی، مرکز نوآوری را راه اندازی کرده است.
سورنا ستاری که برای رونمایی از چند داروی جدید به استان البرز سفر کرده بود با حضور در کارخانه داروسازی اکتوور از خطوط تولید و بخش های مختلف این مجموعه بزرگ دارویی بازدید کرد.
این بازدید با هدف استمرار فعالیت های توسعه ای این شرکت، حمایت از بومی سازی و بهره مندی از فناوری های نوین و دانش بنیان صورت پذیرفت.
همچنین 2 توافق همکاری از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخش فعالیت های دانش بنیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور جداگانه با بخش تولید مواد غذایی شرکت اکتوور منعقد شد.
گروه دارویی اکتوور در زمینه تولید و تامین بیش از 190 قلم دارو در 14 حوزه درمانی مختلف از قبیل بیماری های قلب و عروق، سرطانی، پیوند اعضا
، ام اس، اعصاب، داخلی، زنان و بیماری های خاص فعالیت دارد.
اکنون حدود چهار هزار نفر در گروه دارویی اکتوور فعالیت دارند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com