0  |  0

دخالت حداقلی صندوق نوآوری در استارت‌آپ‌ها

دخالت حداقلی صندوق نوآوری در استارت‌آپ‌ها

علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی درباره صادرات محصولات دانش بنیان اظهار کرد: در بحث صادرات چند بسته ویژه طراحی شده است و این بسته‌ها منجر به توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شوند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به بسته‌های حمایتی گفت: یکی از این بسته‌ها اعطای مجوز در راستای حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی است.
وی ادامه داد: اعطای بسته‌های مالی برای اعزام هیئت‌های دانش بنیان به کشورهای دیگر هم از جمله برنامه‌های حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی است.
تاییدیه‌های بین‌المللی کلید اصلی صادرات محصولات دانش بنیان
وحدت با بیان اینکه کمک هزینه اخذ تاییدیه‌های بین‌المللی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می‌شود،‌ اظهار کرد: تاییدیه‌های بین‌المللی کلید اصلی شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در مجامع بین‌المللی هستند و صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور یاری شرکت‌ها در راستای توسعه بحث صادرات برای اخذ تاییدیه‌های بین‌المللی کمک هزینه ابتدایی می‌دهد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: شرکت‌هایی که بتوانند در بحث صادرات موثر واقع شوند از صندوق نوآوری و شکوفایی تخفیف دریافت می‌کنند و می‌توانند از تسهیلات بیشتری بهره‌مند شوند.
وی با اشاره استارت‌آپ‌های کشور گفت: این حوزه در مقایسه با دنیا کم نظیر است و پیشرفت بسیار خوبی داشته در همین راستا سیاست صندوق نوآوری و شکوفایی دخالت حداکثری در بخش‌های مختلف حوزه استارت‌آپی است.
وحدت یادآوری کرد: برنامه داریم تا استارت آپ‌ها داخل صندوق‌های خطر پذیر یا پژوهش و فناوری بروند و صندوق نوآوری و شکوفایی هم با دخالت حداقلی تنها طرح‌ها را تایید کند و سپس بقیه برنامه‌ها در صندوق‌های خطر پذیر دنبال شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com