0  |  2

برگزاری اولین رویداد استارتاپ حوزه آسیب های اجتماعی

برگزاری اولین رویداد استارتاپ حوزه آسیب های اجتماعی

سمیه قاسمی طوسی با اشاره به این موضوع که معضلات اجتماعی روند توسعه پایدار را با چالش جدی مواجه می‌کند، بیان داشت: برای کاهش و حل این آسیب‌ها، باید با بهره گیری از ایده‌های نو و تفکر خلاق جوانان اهل علم و اندیشمندان فرصتی برای اشتغال و ایجاد کسب و کار فراهم کرد.
قاسمی طوسی همچنین بیان داشت: فقدان مهارت زندگی ریشه بسیاری از آسیب هاست و موضوع مهارت‌های زندگی و زنان سرپرست خانوار در کنار سایر محورها از قبیل حاشیه نشینی، کودکان کار، طلاق و خشونت خانوادگی، اعتیاد و … به طور ویژه در این رویداد دیده شود.
مدیر کل امور بانوان با بیان این که دولت تدبیر و امید به طور جدی به مسئله کنترل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرده است، افزود: توجه دولت به مسئله اشتغال و اختصاص اعتبارات کم بهره به مشاغل خرد و خانگی و طرح‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال بویژه طرح‌های اشتغالزایی روستایی نیز بسیار ویژه بوده است.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز استان نیز در این جلسه با بیان این نکته که کنترل آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت است، برگزاری رویداد استارتاپ در حوزه آسیب‌های اجتماعی را که برای اولین بار در استان اتفاق خواهد افتاد را فرصتی برای اشتغالزایی با کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.
حسین نازک تبار با اشاره به اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز ارتقای آگاهی‌های عمومی و ترویج این اندیشه که پیشگیری از جرم و انواع آسیب اجتماعی یک مسئولیت همگانی است، دانشگاه با حمایت استانداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزاری اولین رویداد استارتاپ در حوزه آسیب‌های اجتماعی را با بررسی ایده‌های جدید فناوری و روش‌های تجاری سازی ایده‌ها با تاکید بر اشتغالزایی و حل معضلات اجتماعی در دستور کار دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com