0  |  0

۳۲ مرکز رشد در پژوهشگاه مواد و انرژی وجود دارد

۳۲ مرکز رشد در پژوهشگاه مواد و انرژی وجود دارد

علیرضا خاوری در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از پژوهشگاه مواد و انرژی، بابیان اینکه این پژوهشگاه یکی از پژوهشگاه‌های باسابقه و ملی کشور است، اظهار کرد: این پژوهشگاه در حوزه مواد و انرژی فعالیت دارد.
وی در ادامه بابیان اینکه پژوهشگاه مواد و انرژی به سمت رفع مشکلات فنی و مهندسی کشور پیش می‌رود، عنوان کرد: پژوهشگران به سمت تبدیل ایده‌های خود به فناوری حرکت می‌کنند.
رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی ایران بابیان اینکه عمده دانشجویان و کارکنان پژوهشگاه مواد و انرژی دارای دکترا هستند، تأکید کرد: بیشتر پژوهش‌های این پژوهشگران مربوط به حوزه صنعت می‌شود.
خاوری با اشاره به رسیدگی ۵ پروژه انرژی خورشیدی، آب‌شیرین‌کن و سایر انرژی‌های دانش‌بنیان در دستور کار پژوهشگران پژوهشگاه مواد و انرژی قرار دارد، عنوان کرد: تحریم‌های واردشده موجود در کشور تأثیر مثبت داشته است چراکه تقاضاها از پژوهشگاه درخواست می‌شود و به سمت تولید می‌رویم.
وی بابیان اینکه از معاونت علمی و فناوری می‌خواهیم که حمایت بیشتری از شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشند، گفت: این پژوهشگاه از سال ۹۲ تشکیل‌شده و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برای دریافت گزارش عملکرد مرکز رشد این پژوهشگاه به بازدید آمده بودند.
به گفته رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی ۳۲ مرکز رشد در پژوهشگاه مواد و انرژی وجود دارد که ۱۹ مرکز به ثبت رسیده و ۳ مرکز نیز دانش‌بنیان است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com