0  |  1

کارآفرینی در فساد آغاز نمی‌شود

کارآفرینی در فساد آغاز نمی‌شود

رئیس قوه قضائیه گفت: برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی به وجود آوریم و امنیت اقتصادی نیز با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود.
 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مسئله آزادی قدس دغدغه و مسئله اصلی جهان اسلام است.
وی با بیان اینکه باید همه دغدغه مندان دین و شریعت و آزادی انسان به موضوع رهایی قدس شریف بیندیشند، تصریح کرد: موضوع قدس نمادی مهم در ارتباط با ایستادگی در برابر مستکبران و ظالمان است و این ایستادگی در کنار مظلومان عالم از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
رئیس قوه قضائیه بیان کرد: هر چه حضور مردم در اجتماعاتی چون روز قدس افزایش می‌یابد به همان نسبت بر مسئولیت ما مسئولان نیز افزوده می‌شود.
رئیسی تصریح کرد: تهدیدات منطقه‌ای چون القاعده و داعش که با نقشه بسیار پیچیده دولت آمریکا، فتنه گری اسرائیل و انگلیس و پول سعودی رخ داد را نیز به فرموده رهبر انقلاب با توان و خواستن جوانان مقاوم از بین بردیم.
وی بیان کرد: برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی به وجود آوریم و امنیت اقتصادی نیز با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود چرا که هیچ کارآفرینی در شرایط فساد حاضر به آغاز کار نمی‌شود.
رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: دشمن در سه عرصه اقتصادی، رسانه‌ای و سیاسی علیه کشور ما جنگ به راه انداخته است و در جنگ روانی بر دل‌ها، افکار و باورهای مردم کار می‌کنند و می‌خواهند در فضای روانی جامعه تغییر ایجاد کنند.
رئیسی با بیان اینکه باور ما در قوه قضائیه بر این است که کار در کشور با همکاری و همیاری همه دستگاه‌های کشور به پیش می‌رود، یادآور شد: باید خود را در رفع موانع توانمند دانسته و در حقیقت شعار ما می‌توانیم را باور داشته باشیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com