0  |  0

ورود استارتاپ‌ها برای حل مشکل اشتغال

ورود استارتاپ‌ها برای حل مشکل اشتغال

رئیس هیأت مدیره صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید اتصال روستا به تجارت الکترونیک است و با همکاری با استارت آپ ها با جدیت در حال انجام و نهایی سازی آن هستیم.
علی ربیعی رئیس هیأت مدیره این صندوق گفت: بخش خدمات به آهستگی تاثیرگذاری خود را در رشد کشور خواهد داشت و می‌توان با سرمایه گذاری در حوزه خدمات و فضای مجازی جامعه و بخشی از اقتصاد را نجات داد.
ربیعی افزود: دیگر رشد اقتصادی فقط با صنایع بزرگ انجام نخواهد شد و خدمات تاثیر گذاری خود را در آینده بر رشد کشور نشان خواهد داد.
وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید اتصال روستا به تجارت الکترونیک است و با همکاری با استارت آپ ها با جدیت در حال انجام و نهایی سازی آن هستیم.
همچنین اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز اظهار کرد: این روزها اکوسیستم استارتاپی زندگی را برای مردم آسان کرده به همین دلیل صندوق در تلاش است علاوه بر توسعه خدمات آنلاین خود از استارتاپ‌ها حمایت‌های لازم را داشته باشد.
وی افزود: ورود استارتاپ‌ها به بخش‌هایی که ظرفیت‌های شغلی بسیاری در آن وجود دارد، به اشتغالزایی کشور کمک بزرگی خواهد کرد.
نوراله زاده در ادامه با اشاره به اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید در خصوص حمایت از کسب و کارهای اینترنتی مطرح کرد: استراتژی صندوق همواره این بوده که از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه فین‌تک، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، توسعه بازار کالاهای ایرانی و تامین مالی جمعی حمایت کند. از این رو درصدد هستیم همکاری‌مان را با استارتاپ‌ها در جهت ارتقای کسب و کارهای روستایی افزایش دهیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com