0  |  0

با یک ایده استارتاپی توزیع نهاده‌های کشاورزی متمرکز شد

با یک ایده استارتاپی توزیع نهاده‌های کشاورزی متمرکز شد

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری سال گذشته با هدف ایجاد سامانه شناسایی و ردیابی زنجیره‏ تامین محصولات کشاورزی با تاکید بر محصولات سالم، شبکه محصول سالم (شبکه شمس) را راه‌اندازی کرد.
این طرح با اهداف مختلفی راه‌اندازی شده است که از آن جمله می توان به توزیع متمرکز نهاده‎های کشاورزی سالم با روشهای مدیریت جدید فروش الکترونیکی اشاره کرد. در این راستا سایت کودنت (شبکه اطلاع رسانی نهاده های کشاورزی ایران) بر اساس یک ایده استارتاپی در کشور راه اندازی شد.
این سایت برای «کمک به حل مشکلات حوزه کشاورزی»، «توانمند سازی توسعه کشاورزی» و «افزایش راندمان و بهره وری در حوزه نهاده های کشاورزی» با حضور جمعی از متخصصان حوزه کشاورزی و حوزه فناوری اطلاعات و مدیریت راه‌اندازی شد.
همچنین شبکه شمس، سامانه سالم کالا را به منظور ایجاد فروشگاهی اینترنتی برای معرفی تولیدکنندگان و آگاهی مصرف‌کنندگان از محصولات سالم گواهی شده ایجاد کرد. این سامانه امکاناتی را برای تولیدکنندگان محصولات سالم فراهم آورده است تا بتوانند محصولات خود را در این سامانه معرفی و عرضه کنند. همچنین مصرف‌کنندگان محصولات سالم نیز می‌توانند با اطمینان خاطر، از این سامانه محصولات سالم مورد نظر خود را سفارش دهند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com