0  |  0

همدلی جوانان عامل پیشرفت فضای استارتاپی

همدلی جوانان عامل پیشرفت فضای استارتاپی

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه همدلی که در میان جوانان وجود دارد سبب پیشرفت فضای استارت‌آپی کشور شده است، گفت: ارزشمندترین نعمتی که دریک جامعه وجود دارد همدلی و همراهی نیروی انسانی است.
ستاری گفت: پول خوب است اما با پول نمی‌توان تکنولوژی خرید و در اینصورت به موفقیت نخواهیم رسید اگر می‌خواهیم به سمت اقتصاد خلاق حرکت کنیم باید تلاش کنیم. رشد ۵۵ پله ای ما در حوزه نوآوری نشان از مسیر درست نیروی انسانی فوق العاده ایران است.
وی ادامه داد: دانشگاه های ما باید به سمت نسل سوم و چهارم بروند تقریبا تمام دانشگاه های ما درحال تاسیس مراکز نوآوری هستند و نسل جدیدی از کارآفرینان درحال تربیت شدن هستند
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه ما به عنوان دولت حق ورود به کسب و کار ها را نداریم، گفت: باید محیط مناسب را ایجاد کنیم امیدوارم امسال متحدتر از هرسال باشیم زیرا به سبب اتحاد می‌توانیم موفق شویم و درکنار یکدیگر با اقتصاد سنتی مبارزه کنیم.
ستاری افزود: در بخش سنتی ثابت کرده ایم که هرکجا استارت آپ ها وارد عمل شوند آنها شکست می‌خورند و بازار سنتی راهی جز سرمایه گذاری روی جوانان ندارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com