0  |  0

آیا می‌دانید ارکان اصلی یک استارتاپ با رشد نمایی چیست؟

آیا می‌دانید ارکان اصلی یک استارتاپ با رشد نمایی چیست؟

1) انتخاب یک ایده که پتانسیل رشد نمایی داشته باشد

آیا هر ایدهای می تواند رشدی شگفت‌آور را تجربه کند؟ قطعا خیر. ایده‌ای می‌تواند به‌صورت انفجاری رشد کند که پتانسیل رشد انفجاری را داشته باشد. برای اینکه به چنین پتانسیلی دست یابید در کارگاه آموزشی استارتاپ‌های با رشد نمایی ابتدا با روندهای فناوری آشنا خواهید شد و سپس ابزاری برای تحلیل بازار ایده‌های فناورانه را خواهید آموخت.

2) پرورش طرز تفکری که رشد نمایی را پشتیبانی کند 

ساختن کسب‌و‌کاری با رشد انفجاری به لحاظ فنی امری بسیار پیچیده و سخت است؛ اما سخت‌تر از آن، پشتیبانی روحی کارآفرین از چنین کار سختی است. تفکر نمایی و نیز اعتقاد به فراوانی به جای کمبود، تنها تفکری است که می‌تواند ما را در این مسیر سخت همراهی کند. در این کارگاه با ابزارهایی مثل «مون شات»" MTP " آشنا خواهید شد و اصول آن را فراخواهید گرفت.

3) ایجاد سازمانی که از عهده رشد نمایی برآید

در کسب وکارهای سنتی اگر بخواهید درآمد خود را دو برابر کنید، باید منابع خود مثل موجودی انبار، تعداد کارمندان، زیرساخت و تجهیزات و ... را نیز دوبرابر کنید. این کار هزینه‌های شما را نیز دو برابر خواهد کرد و میزان سود تغییر چندانی نمی‌کند. اما در مفهوم جدید سازمان نمایی، برای رشد نمایی به افزایش منابع خود نیازی نخواهید داشت. در این کارگاه آموزشی با 10 رکن اصلی یک سازمان نمایی آشنا خواهید شد تا بتوانید با حداقل منابع، به نتایجی خارق العاده برسید.

استارتاپ با رشد نمایی

برای درک این اصول با تمام جزییات با ما همراه شوید و در کارگاه آموزشی استارتاپ‌های با رشد نمایی شرکت کنید 

نتایجی که با شرکت در این کارگاه بدست خواهید آورد:

  • کشف ایده

با درک قابلیت‌های حوزه‌های فناوری، ایده‌ای مناسب را کشف خواهید کرد. 

  • تسلط بر نحوه اعمال رشد نمایی

خواهید توانست رشد نمایی را برای ایده‌تان بکار گیرید و آن را به فرصتی بی‌نظیر برای پشتیبانی از مردم و نیز سودآوری باورنکردنی تبدیل نمایید.

  • تسلط بر چارچوب 6 دال

اهمیت چارچوب 6 دال برای تغییر جهان را فرا خواهید گرفت. اعمال این 6 گام در برنامه کارآفرینان موفق امروزی قرار دارد تا دنیا را تغییردهند. 

  • تسلط برتحلیل منحنی هایپ

فرآیندی که برای تحلیل منحنی هایپ یاد خواهید گرفت همان فرآیندی است که غول های فناوری برای ایجاد نوآوری‌هایی که همه عاشقش هستند از آن استفاده می کنند. 

  • شناخت فناوری‌های نمایی و 4 رکن اساسی سونامی فناوری

فناوری‌های نمایی را خواهید شناخت، خواهید فهمید که برای کارآفرینی باید روی کدام فناوری‌ها حساب جدی باز کنید. همچنین یک دسته‌بندی بسیار جامع از این فناوری‌ها خواهید داشت تا در اقیانوس وسیع اخبار فناوری سردرگم نشوید.

  • تسلط برنحوه تفکر نمایی

سیستمی به نام MTP و Moonshot این نحوه تفکرموفقیت شما را چند برابر می‌کند و دلیلی بر این است که چرا شرکت‌های معمولی هر سال 10 درصد رشد می‌کنند، در حالی که شرکت‌های نمایی هر سال 10 برابر رشد می‌کنند. 

  • آموختن چیستی، چرایی و چگونگی جمع سپاری

 جمع سپاری ارزشمندترین منابع دنیا (ارزشمندترین منبع دنیا پول نیست) و روشی که بتوانید فورا بزرگترین موانعی که بین اکثر شرکت‌ها و موفقیت‌شان وجود دارد را حذف نمایید و از دیگر افراد کمک بخواهید تا این کار را انجام دهند. و این جذابترین بخش ماجرا است.

 گام به گام چگونگی جمع سپاری هر ریالی که برای اجرای ایده های تان نیاز دارید را خواهید آموخت و چگونگی بهدست آوردن بهترین و نخبه ترین افراد برای عملی کردن ایده‌های‌تان را خواهید فهمید.  

  • درک چیستی و چرایی پدیده ای به نام کارآفرین نمایی

در این کارگاه با دو مدل کارآفرینی آشنا خواهید شد؛ کارآفرینی کوچک و کارآفرینی نمایی. این که چرا ایران امروز به کارآفرینان نمایی نیاز دارد و چرا کارآفرینان نمایی از هر فرد دیگری تأثیرگذارتر و البته ثروتمندتر خواهند شد.

در نهایت آنچه می­ آموزید، قدرت دگرگونی و رشد نمایی است که به شما نشان می­دهد چگونه یک ایده را بدست آورید و آن را به رشد انفجاری برسانید تا بتوانید سودآوری کنید  

قبل از شرکت در این کارگاه، هر چقدر که بیشتر زندگی نامه کارآفرینان موفق و کارهایی که می­کنند را بخوانید ممکن است بیشتر سردگم شوید که چگونه آنها کسب و کار خود را اینقدر موفق جلو می­برند. اما در این کارگاه از این اصول و فرآیندها رمزگشایی خواهد شد. 

همچنین با مفهومی به نام «یونیکورن»  آشنا خواهید شد و اصول ایجاد چنین شرکت‌هایی را خواهید آموخت.

منتظرتان هستیم تا با هم به دنیای پرشتاب استارتاپ‌های با رشد نمایی وارد شویم...

لینک ثبت نام : http://bit.ly/2ZCI01R

شماره مشاوره رایگان: 09907575360

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com