0  |  0

در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود: ایده بازار صنعت حمل‌و‌نقل ریلی

در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود: ایده بازار صنعت حمل‌و‌نقل ریلی

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با همکاری دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با توجه به ضرورت‌های فوری و حیاتی در حوزه صنعت حمل و نقل ریلی، اقدام به برگزاری «ایده بازار صنعت حمل و نقل ریلی» کرده است.
این برنامه در مهرماه سال جاری و با هدف شناسایی ظرفیت‌های نهفته در حوزه فناوری‌های نوآورانه در بستر علم و فناوری است. این رویداد به منظور شناخت طرح‌های فناورانه با اولویت محورهای اینترنت اشیا، هوش تجاری، خدمات الکترونیک و افزایش بهره وری و تخصیص منابع، برگزار می‌شود.
شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرایی سازیی ماده ۵۴ از قانون برنامه ششم توسعه و با رعایت قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و انتقال فناوری به داخل کشور، به نحوی که، تا پایان اجرای قانون برنامه حداقل هشتاد و پنج درصد (۸۵ درصد)، دانش طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت حمل و نقل ریلی شهری و بین شهری با کمک و استفاده از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و، نهادهای علمی و فناوری ملی نظیر جهاد دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان داخلی، اقدام به برگزاری ایده رویداد کرده است.
شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با توجه به اولویت‌های خود و وجود بستر مناسب فناوری‌های نوین در حوزه اینترنت اشیاء، هوش تجاری و خدمات الکترونیک و افزایش بهره‌وری و تخصیص منابع، اقدام به شناسایی، جذب فناوری و سرمایه گذاری کرده است.
یکی از مهمترین اهداف این رویداد «شناسایی نوآوری‌ها و فناوری‌های بدیع و نوظهور و نزدیک به بازار سرمایه» در راستای توسعه و تحول صنعت حمل و نقل ریلی است. همسو کردن بخش دانشگاهی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی با نیازهای صنعت حمل و نقل ریلی، همسو و همگرا کردن سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای توسعه این صنعت، ایجاد بستری مناسب برای معرفی ایده‌های نوآورانه برای سرمایه گذاری، ایجاد بستری مناسب برای همکاری‌های مشترک ایده پردازان با یکدیگر، ایده پرداز با سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذار با سرمایه‌گذار از دیگر اهداف برگزاری این رویداد به شمار می رود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com