0  |  0

تشکیل کارگروه برای اجرای قانون بهبود محیط کسب‌وکار

تشکیل کارگروه برای اجرای قانون بهبود محیط کسب‌وکار

رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: کارگروهی با دستور شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه‌قوه، برای پیگیری حتمی اجرای قانون بهبود محیط کسب‌وکار تشکیل شد و در راستای احصای اولویت‌های این بخش، نظرات اتاق بازرگانی نیز برای این موضوع اخذ شد.
غلامحسین شافعی در نشست هیات نمایندگان اتاق مشهد، گفت: چند هفته پیش فعالان اقتصادی با رئیس‌جمهوری کشورمان نشستی داشتند و در این نشست انتقادات صریحی در باب عدم اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار مطرح شد. به همین واسطه، در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، این موضوع به بحث گذاشته شد و مقرر شد تا دبیر شورا با همکاری اتاق بازرگانی کارگروهی را برای پیگیری حتمی اجرای این قانون در مدتی مشخص ایجاد کند. رئیس بازرگانی ایران افزود: این مهم در جلسات آقای نهاوندیان با نمایندگان اتاق ایران بررسی شد و مواد ۲، ۳ و ۲۴ به‌عنوان اولویت برای پیگیری و تحقق در دستور کار قرار گرفت. این روند بررسی و پیگیری اجرای قانون مذکور، مستمر خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com