0  |  0

تمدید دسترسی شرکت‌های دانش‌بنیان به خدمات آزمایشگاهی

تمدید دسترسی شرکت‌های دانش‌بنیان به خدمات آزمایشگاهی

رضا اسدی‌فرد رئیس مرکز آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره اجرای طرح ارائه یارانه خدمات آزمایشگاهی به شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: شبکه آزمایشگاهی با هدف کمک به رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فراهم کردن شرایط مناسب برای دریافت خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز واحد‌های تحقیق و توسعه آن‌ها، یارانه ۳۰ میلیون ریالی را به هر شرکت دانش بنیان تخصیص می‌دهد.
وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان برای استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی در زمان دریافت خدمات آزمایشگاهی، با مراجعه به پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی می‌توانند از شرایط دریافت این یارانه اطلاع یابند.
به گفته اسدی‌فرد، مهلت استفاده از اعتبار دریافت یارانه خدمات آزمایشگاهی برای شرکت‌های دانش بنیان، تا پایان اسفندماه ۹۸ تعیین شده است.
وی همچنین تصریح کرد: این طرح ذیل طرح‌های تخفیف ویژه بهار ۹۸ اجرایی می‌شود تا استفاده کنندگان از خدمات آزمایشگاهی در کشور دسترسی راحت‌تر و بی دغدغه تری به خدمات ازمایشگاهی مورد نیاز خود داشته باشند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com