0  |  0

طرح توانا با هدف توانمندی کارآفرینی اجرایی می‌شود

طرح توانا با هدف توانمندی کارآفرینی اجرایی می‌شود

رئیس موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) یزد با اشاره به اجرای طرح توانا با هدف آشنایی با راه‌های ایجاد کسب ‌و ‌کارهای نوین برای دانشجویان استان گفت: این طرح در حقیقت به دنبال ارتقای توانمندی‌ در میان دانشجویان کارآفرین است.
محمدعلی وحدت افزود: طرح یاد شده مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که در راستای ارتقای توانمندی کارآفرینی دانشجویان و آشنایی با فضای کسب و کار و ملزومات آن طراحی شده است.
وی اظهار کرد: این بسته آموزشی شامل ۶ عنوان دوره آموزشی در قالب ۵۰ ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب و کار، روش های بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب و کار و چالش های آن در ایران و روش‌های تأمین مالی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.
رئیس موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) یزد با بیان اینکه مرحله نخست طرح یاد شده روزهای پنجم تا هفتم تیر و دوره دوم آن ۱۲ تا ۱۴ تیر با حضور ۷۰ نفر برگزار می شود، تصریح کرد: این طرح با همکاری معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، پارک علم و فناوری یزد و بنیاد ملی نخبگان استان برپا می شود.
وحدت گفت: در حال حاضر ۱۰ رشته کارشناسی ارشد در این واحد راه اندازی شد که ۲ رشته دیگر به آن افزوده شده است.
وی از افتتاح رسمی مرکز مشاوره مهر دانشگاه در یزد خبر داد و عنوان کرد: این مرکز از طرف سازمان بهزیستی کشور مجوز فعالیت دریافت کرده است و نیمه دوم تیرماه امسال فعالیت های خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.
موسسه آموزش عالی امام جواد یزد یکی از موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که فعالیت خود را رسماً در مهر ۸۴ در استان آغاز کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com