0  |  1

رویداد کارآفرینانه «ویتا» برگزار می‌شود

رویداد کارآفرینانه «ویتا» برگزار می‌شود

هوش مصنوعی و کلان داده‌ها حوزه‌هایی تحول‌آفرین در دنیای امروز محسوب می‌شوند و محققان در کشورهای مختلف مشغول فعالیت برای توسعه این حوزه‌ها هستند، در این راستا رویداد کارآفرینانه «ویتا» توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
سازمان اسناد و کتابخانه ملی بزرگترین پایگاه اطلاعاتی کشور است و با برگزاری این رویداد منابع خود را در اختیار علاقمندان به کارآفرینی و فناوری به خصوص در حوزه هوش مصنوعی و داده قرار می‌دهد تا موقعیتی برای ایجاد کسب و کارهای نوین خلق شود.
طرح‌های ارسال شده توسط کارآفرینان به این رویداد پس از بررسی توسط داوران ارزیابی و در نهایت ۳۰ طرح برتر برای رویداد اصلی برگزیده می‌شوند، این رویداد دارای یک دوره پیش شتابدهی است که از ۱۴ تیرماه امسال آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای حضور در آن ثبت نام کنند.
برگزاری رویداد اصلی در ۲۷ و ۲۸ تیرماه و ۳ و ۴ مرداد ماه است، در مدت زمان برگزاری کارگاه‌های جانبی در زمینه هوش مصنوعی، داده و توسعه کسب و کارها با حضور مربیان متخصص برگزار می‌شود، در نهایت نیز در ۱۱ مرداد ماه تیم‌های حاضر دستاورد نهایی خود را ارائه می‌دهند.
خرید محصول نهایی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حضور در دوره شتابدهی نوین تک و جذب سرمایه برای ادامه فعالیت تیم‌ها و ایجاد بستر همکاری خروجی حضور در این رویداد است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رویداد به نشانی www.vitaevent.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com