0  |  0

مراکز گردشگری به سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی می‌شوند

مراکز گردشگری به سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی می‌شوند

«سعید اسلامی» در نشست «دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری» با بیان اینکه همایش امسال به نسبت سال گذشته گسترده‌تر و با حضور شرکت کنندگان بیشتری از جمله جامعه تور گردانان هتل داران برگزار می‌شود، افزود: موضوع توسعه اقتصادی کشورها در گرو توسعه گردشگری است.
دبیر کل کانون نهاد سرمایه گذاران ایران یکی از اهداف همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت را گردشگری را معرفی فرصت‌ها ی گردشگری به نهادهای سرمایه گذاری و پولی دانست. استارتاپ ها حوزه گردشگری می‌توانند به توسعه صنعت گردشگری کمک زیادی کنند.
اسلامی با بیان اینکه گزارش‌هایی که از سوی بخش‌های دولتی به منظور جذب گردشگر منتشر می‌شود، خیلی قابل استناد نیست، گفت: به عنوان مثال چند سال گذشته گزارش‌هایی که از مراکز دولتی در خصوص جذب گردشگر منتشر شد و از ورود سالانه ۶ میلیون گردشگر به جزیره کیش خبر می‌داد، گفت: ولی واقعیت این است، امروز کمتر از ۶۰۰ هزار گردشگر به کیش سفر می کردند و اگر بخش خصوصی با استناد به آن گزارش دولتی در کیش سرمایه گذاری کرده باشد با خسارت زیادی مواجه شده است.
بر اساس آمار پیش از وقوع انقلاب اسلامی سالانه ۷۵۰ هزار گردشگر اروپایی و غربی وارد ایران می‌شدند که این آمار در سال گذشته به ۳۰۰ هزار گردشگر اروپایی کاهش یافت.
وی با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد مراکز گردشگری در اختیار بخش خصوصی قرار دارد، گفت: رعایت استانداردها و آموزش به پرسنل این مراکز به جذب گردشگر کمک می‌کند.
دبیر کل کانون نهاد سرمایه گذاری ایران با تاکید بر اینکه گزارش‌ها ی جهانی در حوزه گردشگری مرجع مناسبی برای رجوع است، گفت: شاخص‌های ارائه شده در این گزارش‌های استاندارد بین‌المللی است و مرجع مناسبی برای مراجعه است و حتی در بسیاری از موارد روش تحقیق و نحوه بومی سازی این روش را به تفصیل بیان کرده است.
دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری ا محورهای کیفیت خدمات و استانداردسازی زیر ساخت‌های گردشگری، راهنمایان گردشگری کلید توسعه پایدار، مسئولیت اجتماعی و صنعت گردشگری، آموزش ذی نفعان و جامعه ملی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور در صنعت گردشگری، تامین مالی و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، مدیریت مقصد و توسعه پایدار گردشگری، توسعه سلامت و توسعه گردشگری، صنایع دستی ایران و بازار جهانی و رسانه و صنعت گردشگری در ۱۴ مردادماه در موزه ملی ایران با همکاری ارگان های مختلف از جمله سازمان میراث رهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com