0  |  0

یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره آغاز به‌کار کرد

یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره آغاز به‌کار کرد

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از امروز سه شنبه به مدت چهار روز میزبان شرکت های مختلف داخلی و خارجی و تولید کنندگان و دست اندرکاران صنعت در و پنجره است.
در این نمایشگاه که با حضور «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد، بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و آلمان حضور و مشارکت دارند.
در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هستیم، ضمن اینکه کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط با موضوع در و پنجره با حضور اساتید و کارشناسان این صنعت برپا خواهد شد.
مخاطبان این نمایشگاه علاوه بر مصرف کنندگان عام، بطور عمده شرکت های ساختمانی، انبوه سازان مسکن و شهرک ها، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند.
رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره در جمع خبرنگاران افزود: در این دوره نمایشگاه حداقل ۶ هیات تجاری خارجی از کشورهای عمان، قطر، افغانستان، عراق، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان برای بازدید و مذاکره با شرکت های حاضر در نمایشگاه حضور میابند.
معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه های جذب سرمایه و سرمایه گذاری، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزایی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
برگزاری هشت کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از امروز تا ۲۱ تیرماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com