0  |  0

مسابقات Fintech Challenge دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

مسابقات Fintech Challenge دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی باهدف شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار است که تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود.

در هر کدام از این رویداد‌ها یک چالش خاص در حوزه ICT مورد هدف قرار گرفته و یک مسابقه برای حل این چالش برگزار می‌شود. برای انتخاب چالش مسابقه کمیته‌ای از مجموعه‌های فعال در حوزه مورد نظر تشکیل شده و با نظر این و تحت یک سری قوانین خاص چالش‌های مطرح شده تبدیل به یک یا چند مسئله قابل ارائه در مسابقات خواهد شد.

باتوجه به چالش هدف، افراد فعال در حوزه مورد نظر، افراد مستعد و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در راستای حل چالش مطرح شده جهت شرکت در رویداد شناسایی شده و دعوت می‌شوند.

مسابقات به‌صورت حضوری و طی یک الی دو روز برگزار می‌شود و افراد برتر همان روز جوایز خود را دریافت خواهند کرد. لازم به توضیح است ثبت نام در مسابقات به صورت تیم‌های دو الی چهار نفره انجام خواهد شد. 

 سومین مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور

روند برگزاری Fintech Challenge

این دوره از مسابقات با تمرکز بر فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک برگزار شده و چالش‌های اصلی در این حوزه انتخاب خواهد شد. کلیه تیم‌ها و استارتاپ‌های علاقه‌مند به‌حضور در این مسابقات بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

این دوره از مسابقات شامل دو مرحله است:

در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد بدین صورت که تعدادی چالش واقعی در حوزه بانکی دریافت کرده و حدود 8 ساعت وقت برای حل این مسائل دارند. براساس تصمیم تیم داوری حدود 10 الی 15 تیم برتر به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

در مرحله دوم خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی تیم ها مورد سنجش قرار خواهد گرفت بدین صورت که هر تیم یک ایده یا نوآوری خاص در حوزه بانکی را در قالب یک ارائه 10 دقیقه‌ای برای تیم داوری مرحله دوم مطرح خواهد کرد. لازم به ذکر است تیم داوری شامل افراد متخصص فنی و شرکت‌های سرمایه‌گذار فعال در این حوزه است.

با توجه نمره فنی هر تیم در مرحله اول و نمره ایده‌پردازی هر تیم در مرحله دوم تیم‌های برتر مشخص خواهند شد و جوایز نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com