0  |  0

ظرفیت خالی شهرها وارد چرخه نوآوری می‌شوند

ظرفیت خالی شهرها وارد چرخه نوآوری می‌شوند

اسماعیل قادری‌فر با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری به دنبال استفاده درست از فضاهای خالی شهری است، تصریح کرد: راه اندازی کارخانجات نوآوری یکی از ابداعات معاونت علمی و فناوری است که این کارخانجات به صورت بومی و با توجه به توانایی‌های استانی و منطقه‌ای ایجاد می‌شود.
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری افزود: زیست بوم نوآوری و فناوری نیاز به بسترسازی دارد، یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای این زیست بوم، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان است.
به گفته قادری‌فر، شرکت‌های دانش بنیان پتانسیل بالایی برای کار و فعالیت اقتصادی دارند؛ اما برخی از آنها فضا و مکانی برای فعالیت ندارند، به همین دلیل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ایجاد کارخانه‌های نوآوری یک فضای مناسب در اختیار آنها می‌گذارد.
وی همچنین تصریح کرد: هدف از تغییر کاربری سوله‌ها و پهنه‌های صنعتی این است که هزینه دولت زیاد نشود و با کمک فضاهای موجود در شهرها بتوانیم به هدف خود برسیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com