0  |  0

نخستین مدرسه تابستانی احتراق ایران در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

نخستین مدرسه تابستانی احتراق ایران در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

قطب علمی سامانه‌های هوافضای دانشگاه صنعتی شریف در راستای توسعه علم و فناوری در کشور و بسترسازی مناسب همکاری‌های علمی و فناوری میان ایران و کشورهای توسعه یافته در موضوعات مختلف علمی، نخستین مدرسه احتراق ایران تحت عنوان First Iran Combustion School (ICS2019) را در روزهای 2 تا 5 شهریورماه سال جاری در این دانشگاه برگزار خواهد کرد.
این رویداد دو روزه با همکاری انجمن بین المللی احتراق (The Combustion Institute) و انجمن ملی احتراق ایران (Iranian Combustion Institute)، و همچنین با مشارکت علمی اساتید دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.
در حاشیه‌ی این رویداد، تعدادی سمینار، کارگاه تخصصی در آزمایشگاه‌های تخصصی و یک نمایشگاه جانبی به صورت ارائه پوستر برای شرکت کنندگان برنامه‌ریزی شده است. 
در اولین رویداد علمی مدرسه تابستانی احتراق ایران ( ICS2019) اساتیدی از کشورهای مختلف از جمله انگلیس، ایتالیا و آلمان اقدام به ارائه دوره‌های آموزشی با موضوعات تخصصی در زمینه احتراق  خواهند کرد. علاوه بر مدعوین مدرس خارجی، تعدادی سخنران نیز از خارج و داخل کشور اقدام به ارائه موضوعات تخصصی در زمینه احتراق می‌نمایند. 
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ics.sharif.edu مراجعه کرده و از جزئیات برنامه مدرسه تابستانی احتراق آگاهی یابند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com