0  |  1

نظر کارشناسان حرفه‌ای درباره ایده و نقشه راه کسب‌و‌کارتان چیست؟

نظر کارشناسان حرفه‌ای درباره ایده و نقشه راه کسب‌و‌کارتان چیست؟

نظر کارشناسان حرفه‌ای درباره ایده و نقشه راه کسب و کارتان

آیا کسب‌وکارتان در مسیر درستی قرار دارد؟

نقطه آغازین راه‌اندازی و توسعه کسب‌و‌کارهای پول‌ساز امروز، جرقه یک ایده‌ی خام در ذهن خالق آن بوده است. ایده‌ای که در ابتدا کمتر مورد استقبال قرار گرفته اما درست مثل موتور مولد انرژی، کارآفرین را تشویق به چکش‌کاری ایده و ترسیم و بازبینی نقشه راه کسب‌و‌کارش کرده است.

صاحبان کسب‌و‌کارهای موفق می‌دانند چکش‌کاری ایده‌ها و طراحی دقیق نقشه راه، ابزارها و بوم‌های کسب‌و‌کار در همان گام‌های آغازین، تا چه اندازه می‌تواند ریسک شکست کسب‌و‌کار را کاهش دهد.

اما چگونه می‌توان بازبینی دقیقی روی ایده‌های خام اولیه و محتوای بوم‌ها و ابزارهای ساخته شده داشت؟

نظر کارشناسان حرفه‌ای را در این‌باره جویا شوید

برای این منظور به ارزیابان حرفه‌ای نیاز است. افراد باتجربه و متخصصی که با مطالعه ایده و بوم‌های کسب‌وکار، خلا‌ها، کاستی‌ها و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و با بازخوردهای کارشناسانه‌شان بتوانند افراد را در مسیر راه‌اندازی و توسعه کسب‌و‌کار هدایت کنند.

حالا نوبت شماست که ایده و ابزارهای کسب‌وکارتان را ارزیابی کنید

دیگر فرقی نمی‌کند که فارغ‌التحصیل رشته کارآفرینی باشید یا بانوی خانه‌ٔداری که ایده‌ خلاقانه‌ کسب‌وکار خانگیش را در سر می‌پروراند. شاید هم کسب‌و‌کار خود را پیش‌تر راه‌اندازی کردید و اکنون در میانه مسیر قرار دارید.

چه در ابتدای مسیر راه‌اندازی کسب‌و‌کار باشید و چه در میانه راه، می‌توانید ایده‌ها،‌ ابزارها و روند کلی کسب‌و‌کارتان را توسط کارشناسان مربوطه ارزیابی کنید.

پلتفرم بیزنگار با افزودن امکان «ارزیابی ابزارها و بوم‌های ساخته شده»، فرصت ارسال و ارزیابی ایده‌ها، ابزارها و بوم‌های اولیه (ابزار ایده‌پردازی، ابزار طرح کسب‌و‌کار، بوم مدل کسب‌و‌کار،‌ بوم ارزش پیشنهادی و ...)‌ را توسط کارشناسان متخصص فراهم کرده است. 

قابلیت ارزیابی ابزارها در بیزنگار

شما به کمک قابلیت جدید «ارزیابی ابزارها» در بیزنگار می‌توانید:

  • محتوای ابزارها و بوم‌های کسب‌و‌کارتان را تکمیل کنید
  • آن‌ها را برای کارشناسان باتجربه و متخصص ارسال کنید
  • نظرات و بازخوردهای‌شان را در قالب یک «گزارش تکمیلی» دریافت کنید
  • ابزارهای ساخته شده اولیه را ویرایش کنید و دقت و کیفیت آنها را افزایش دهید
  • شانس موفقیت کسب‌وکارتان را چند برابر کنید
  «چه در ابتدای مسیر راه‌اندازی کسب‌و‌کار هستید، چه در میانه راه؛ ایده‌ها،‌ ابزارها و روند کلی کسب‌و‌کارتان را توسط کارشناسان مربوطه ارزیابی کنید»  

اگر واقعا به فکر راه‌اندازی و توسعه کسب‌و‌کاری موفق و پول‌ساز هستید، حتما از این قابلیت تازه نهایت استفاده را ببرید.

برای این منظور به ترتیب زیر عمل کنید:

۱.در بیزنگار ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری‌تان شوید 

۲. ایده یا کسب‌وکارتان را در قالب ابزار مورد نظر (ابزار ایده‌پردازی، طرح کسب‌و‌کار،‌ بوم مدل کسب‌و‌کار، بوم ارزش پیشنهادی و ...) بسازید.

۳. از طریق گزینه «ارزیابی ایده‌» درخواست‌تان را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان مربوطه باشید.

طراحی و ساخت «بوم مدل کسب‌و‌کار» تنها با چند کلیک!

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com