1  |  0

افتتاح پارک علم‌و‌فناوری «مکران» و پیوند «چابهار»‌ به زیست‌بوم نوآوری

افتتاح پارک علم‌و‌فناوری «مکران» و پیوند «چابهار»‌ به زیست‌بوم نوآوری

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در حاشیه سفر یک روزه به منطقه آزاد چابهار گفت: سال گذشته تفاهم نامه همکاری برای ایجاد منطقه آزاد چابهار امضا شد و امروز زیرساخت های لازم برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در این منطقه فراهم شده است.
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری عزم بخش‌های گوناگون استان را زمینه‌ساز توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان دانست و ادامه داد: اگر چه هنوز در ابتدای مسیر قرار داریم اما نکته مهم همدلی ایجاد شده میان مسئولان استانی است.
ستاری با تأکید بر این‌که نیروی انسانی جوان و خلاق مهم‌ترین محور توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به شمار می‌رود، افزود: محور قرار دادن جوانان خلاق و دانش‌آموخته، باعث رونق اقتصاد دانش بنیان می شود. جوانان تحصیلکرده و نوآور در این اقتصاد پایه و اساس هستند.
وی با اشاره به این‌که امروز راه‌اندازی پارک علم و فناوری مکران، این منطقه را به زیست‌بوم نوآوری پیوند داده است، ادامه داد: اتفاقات خوبی در حوزه رونق زیتس بوم نوآوری رخ داده است و تا 3 ماه آینده 10 هزار‌متر مربع به فضای این پارک علم و‌ فناوری افزوده می‌شود.
ستاری ادامه داد: برای همکاری برای این موضوع در هر یک از شهرهای استان آمادگی داریم تا کل هزینه های بازسازی، اشتغال شرکت ها را پرداخت می کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com