0  |  0

برگزاری چالش فناوری نانو: پذیرش ایده‌های نوآورانه تولید فرآورده‌های بهداشتی

برگزاری چالش فناوری نانو: پذیرش ایده‌های نوآورانه تولید فرآورده‌های بهداشتی

با رشد روزافزون جمعیت و افزایش آگاهی‌های عمومی و ارتقا سطح کیفی زندگی در خصوص توجه بیشتر به حوزه سلامت، آرایشی و شوینده‌ها و به دنبال آن افزایش تقاضا برای محصولات صنایع این بخش و رقابت چشمگیر برای بهبود این محصولات، زمینه بسیار مساعدی برای ورود نانوفناوری به این عرصه فراهم آمده است.
با توسعه فناوری نانو می‌توان محصولاتی تولید کرد که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر ارتقای سلامت انسان، بهداشت جامعه و سلامت محیط‌زیست تاثیر گذارند. به‌کارگیری فناوری نانو در این حوزه در قالب سنتز و تهیه مواد موثره طبیعی یا مصنوعی و نانوساختارهایی نظیر لیپوزوم‌ها، نانوزوم، نیوزوم، نانوذرات لیپیدی جامد و حامل‌های لیپیدی نانوساختار، نانوانکپسولاسیون، نانوامولسیون، نانوکریستال، نانومواد کربنی، دندریمرها و نانوذرات اکسید فلزی و نظایر آن و تولید فرآورده‌های نهایی با استفاده از این نانوساختارها در بخش‌های دارویی، شوینده، آرایشی و بهداشتی مختلف است.
در این چالش‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و سایر پژوهشگران و فناوران علاقه‌مند تا ۱۲ شهریورماه امسال فرصت دارند طرح مفهومی اولیه خود را به دبیرخانه ارسال کنند. طرح‌های دریافتی در کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت‌کنندگان برتر (اعم از فرد یا گروه) به مرحله دوم راه خواهند یافت.
طرح‌های برگزیده در جریان مرحله دوم به صورت گام‌به‌گام با پیشبرد طرح خود به منظور ساخت نمونه‌های آزمایشگاهی و نهایی تا سقف ۸۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی شامل کمک‌ هزینه نقدی و اعتبار استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو در مرحله اول و جوایز نقدی ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ میلیون ریالی ویژه برگزیدگان اول تا سوم در مرحله نهایی چالش بهره‌مند می‌شوند. 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com