1  |  0

برگزاری چهارمین سمپوزیوم «سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی »

برگزاری چهارمین سمپوزیوم «سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی »

چهارمین سمپوزیوم «سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی در قلب و عروق» با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
این رویداد که آشنایی با تازه‌ترین موضوعات و فناوری‌های حوزه سلول‌های بنیادی در قلب و عروق را هدف قرار داده، در محورهای کارآزمایی‌های بالینی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در حوزه قلب و عروق، تجاری سازی محصولات سلولی و پزشکی بازساختی در قلب و عروق، دورنما و چالش‌های کاربرد مهندسی بافت در پزشکی بازساختی قلب و عروق، زیست مواد در سلول درمانی و مهندسی بافت قلب، الکتروفیزیولوژی و ضربان سازهای بیولوژیک و ژن درمانی، دست‌ورزی‌های ژنتیکی و ویرایش ژنوم در قلب و عروق: چالش‌ها و دورنمای بالینی برگزار می‌شود.
از جمله دیگر اهداف این سمپوزیوم، گردهمایی فعالان حوزه قلب و عروق و گسترش فعالیت‌های آنها است تا به موجب آن زمینه توسعه فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی فراهم شود.
درباره اهمیت برگزاری این رویداد می‌توان گفت، با توجه به آنکه سکته قلبی یکی از امراض شایع به شمار می‌آید و پس از سکته قلبی حتی وجود سلول‌های بنیادی در این ارگان نیز نمی‌تواند قلب را به شرایط قبل بازگرداند، دانش سلول‌های بنیادی در این حوزه اثرگذار و حیاتی است.
در عین حال مهندسی بافت نیز حوزه دیگری است که با تکیه بر ترکیب سه مؤلفه سلول، فاکتورهای رشد و زیست موادِ مناسب، به عنوان یکی از روش‌های جایگزین پیوند بافت و عضو در سال‌های اخیر توسعه پیدا کرده است. چهارمین دوره از سمپوزیوم «سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی در قلب و عروق» 4 مهرماه سال جاری با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یزد برگزار می‌شود تا زمینه گسترش این دانش در استان‌های دیگر هم فراهم شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com