0  |  0

جشنواره ملی دریا هرسال برگزار می شود

جشنواره ملی دریا هرسال برگزار می شود

گروه دریایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسعه ایده های فناورانه برتر دریایی کشور را به عنوان یکی از ماموریت های اصلی خود انتخاب کرده است. این گروه فناور، حمایت از رویدادهای دریایی را یکی از راه های تحقق شکوفایی ایده های نو می داند.
 دریا با گستره بزرگ خود در کشور، شرایط مناسبی برای توسعه اقتصادی کشور ایجاد کرده است. یکی از نعمتهای خدادادی که می‌تواند نقش تاثیرگذاری در شکوفایی اقتصادی بگذارد و جوانان و متخصصان داخلی را در کشور ماندگار کند. 
 گروه دریایی توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف فرهنگ‌سازی، تامین نیروی انسانی خلاق و کارآمد و تجاری سازی ایده های صنعت دریایی کشور اقدام به حمایت از ایده های برتر و برگزاری رویدادهای فناورانه دریایی کرده است.
توسعه صنایع‌دستی دریایی، بهبود کسب و کار روستایی و خانگی، توسعه سواحل کشور و استفاده از ظرفیت‌ها و حمایت از فعالان این حوزه از مهم ترین نتایج حمایت از ایده های دریایی در کشور است.
در همین راستا یکی از اقدامات مهم گروه دریایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزاری جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت است که نیمه دوم هر سال برگزار می شود. این رویدادهای نوآورانه با هدف حمایت از ایده های برتر و خلاقانه حوزه دریایی برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com