0  |  1

در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود: کنفرانس فین‌تک ایران

در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود: کنفرانس فین‌تک ایران

در سال­‌های اخیر، کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی فین­تک رشد قابل توجهی داشته و فعالان این حوزه می‌­توانند سهم بالایی در رشد اقتصاد کشور و توسعه GDP ایران داشته باشند. یکی از مهم‌ترین بسترهای ارتقای دانش و ایجاد زیرساخت در حوزه فین­تک، برگزاری رویدادهای تخصصی است. از این رو مجموعه نوآفرینان با مشارکت راه پرداخت، اقدام به برگزاری کنفرانس فین­تک ایران (FintechConf2019)  نموده است.

این کنفرانس در روزهای 13 و 14 شهریور ماه و با هدف بررسی توان و ظرفیت کسب وکارهای فین‌تک در راستای کمک به رشد GDP در ایران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

محوریت اصلی این رویداد، بررسی توان کسب و کارهای فین­تک در افزایش حجم اقتصاد ایران و نیازهای این کسب‌وکارها برای رسیدن به این هدف است. از دیگر مواردی که در این کنفرانس به آن پرداخته می­‌شود، چالش‌هایی است که باعث شده تا کسب‌وکارهای فین‌تک ایران تا امروز نتوانند نقش موثری در اقتصاد ایران داشته باشند.

در روز نخست کنفرانس، برخی از مدیران و تصمیم­سازان حوزه مالی کشور به بیان تجربیات و راهکارها در جهت گسترش نقش فین­تک در اقتصاد کشور می­‌پردازند. از مهم‌ترین سخنرانان کنفرانس می‌­توان به دکتر ولی الله فاطمی بنیانگذار توسن، مسعود خاتونی عضو هیئت مدیره بانک ملی، رحمان بابازاده مدیرعامل کارگزاری فارابی، امید ترابی عضو هیئت مدیره توسن، حسین اسلامی قائم­مقام بنیاد ققنوس، صادق فرامرزی مدیرعامل فرابوم، محمد قاسمی مدیرعامل سوشیانت، محمد طهرانی مدیر توسعه بازار ققنوس، عباس آشتیانی معاونت توسعه کسب‌وکار شرکت سیتکس، محمدعلی مداح‌علی مدیرعامل آزمایشگاه بلاکچین شریف​، بهنام امیری معاون تسهیل تجاری و توسعه کاربردهای مرکز تجارت الکترونیک و برخی از مدیران کسب و کارهای فین‌تک کشور اشاره نمود.

علاوه بر سخنرانی های کلیدی رویداد، دو پنل تخصصی با محوریت آینده فین تک در ایران و نقش تکنولوژی بلاکچین در توسعه اقتصاد ایران نیز برگزار خواهد شد.

کنفرانس فین تک ایران

در روز پنجشنبه 14 شهریور ماه، چهار سری کارگاه تخصصی در حوزه های بلاکچین و رمزارزها، ولث‌تک، اینشورتک، لندتک و مدیریت مالی شخصی و تامین مالی جمعی برگزار می‌­شود.

جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به وبسایت www.fintechconf.ir مراجعه نمایید.

شما می­‌توانید با کد تخفیف modirinfo در این رویداد شرکت نمایید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com