0  |  0

کریدور تجاری‌سازی ایده‌های زیستی برگزار می‌شود

کریدور تجاری‌سازی ایده‌های زیستی برگزار می‌شود

نخستین کریدور تجاری سازی ایده های زیستی با هدف ترویج تفکر کارآفرینی و توانمندسازی زیست فناوران کشور در حاشیه سومین همایش بین المللی و یازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری و توسط شاخه دانشجویی انجمن بیوتکنولوژی ایران برگزار می شود.
این رویداد کارآفرینی با محورهای کیت های تشخیصی، داروهای بیولوژیک، پزشکی بازساختی، بیوتکنولوژی محیط زیست، بیوتکنولوژی غذا و پروبیوتیک، بیوتکنولوژی و فناوری اطلاعات، سوخت زیستی و بیوتکنولوژی کشاورزی و تجهیزات آزمایشگاهی برگزار می شود.
با توجه به اینکه زیست فناوری نقش موثری در نگهداری از منابع غذایی، حذف آلودگیهای زیست محیطی، افزایش و بهبود تولیدات كشاورزی، كاهش وابستگی به مواد شیمیایی كشاورزی، ارایه بهترین روند تولید مواد غذایی، كاهش هزینه‌ها، تولید مواد غذایی سالم، بهداشتی، كافی و ارزان و با كیفیت تغذیه‌ای بالا ایفا می کند باید توسعه این علم کاربردی را در کشور با کمک روش های نوین جدی بگیریم. یکی از این روش ها، برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی است، نشست هایی که می تواند فعالان این حوزه و علاقه مندان به آن را گرد هم جمع کند تا درباره مشکلات، کمبودها و راه های توسعه این حوزه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com