0  |  0

نخستین رویداد استارت‌آپی جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می شود

نخستین رویداد استارت‌آپی جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می شود

مسئول هماهنگی برگزاری این رویداد استارت آپی در زنجان گفت: جشنواره وب و موبایل ایران امسال در اقدامی برای کمک به رشد اکوسیستم استارتاپی در سراسر ایران برای اولین بار به غیر از تهران در شهرهای دیگری نیز در قالب کنفرانس های یک روزه برگزار می کند.
اصغر نیتی افزود: از این رو شهر زنجان به عنوان دومین شهر برای برگزاری این رویداد پس از شهر اصفهان انتخاب شده است.
گفتنی است «هفت شهر» نام بخش جنبی از جشنواره وب و موبایل ایران است که تلاش می‌کند به اکوسسیتم استارتاپی شهرهای در مسیر رشد کمک کند.
نیتی اظهار داشت: این رویداد هفتم شهریور جاری با سخنرانی‌ها و پنل‌هایی با حضور مدیران کسب و کار های موفق بومی استان زنجان و تهران در سالن بین المللی همایشهای روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار خواهد شد.
وی افزود: علاقه مندان با حضور در این رویداد می توانند با فضای حرفه‌ای کسب و کارهای موفق و همین طور مدیران آنها آشنا شده و از نزدیک با آنها ملاقات و گفت و گو کنند. 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com