0  |  1

۱۱ محصول دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اردبیل تولید شد

۱۱ محصول دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اردبیل تولید شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: ۱۱ محصول دانش‌بنیان در مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه به تولید رسید.
 اسحاق رسولی افزود: این واحد علمی در مسیر توسعه اشتغال دانش‌بنیان و کارآفرینی قرار گرفته و با ارائه محصولات دانش بنیان به بازار نشان داد که از ایده‌های جدید تا تولید محصول حمایت می‌کند.
او همچنین با اشاره فعالیت‌های توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان واحد اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت‌های اشتغال‌زایی دانش‌بنیان و کسب کارهای کوچک را راه‌اندازی کرده و آمادگی جهت هم‌افزایی و تلاش در راستای محرومیت‌زدایی با کمیته امداد را دارد.
وی با تقدیر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد استان خدمات شایان توجهی را برای مددجویان انجام داده و دانشگاه آزاد اسلامی با مجموعه‌های انقلابی مثل کمیته امداد که بصورت جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند، آماده است که همکاری و هم‌افزایی کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل همچنین به راه‌اندازی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی و آکادمی فرهیختگان در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این ۲ مجموعه با هدف انجام مسئولیت اجتماعی و در راستای علمی کردن ورزش، پرکردن صحیح اوقات فراغت، کارآفرینی ورزشی، پر کردن خلاء تیم‌داری حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی با انجام طرح‌های پژوهشی و با همکاری دانشگاه آزاد قدم‌های عملی برمی‌دارد.
حسین دشتی حمایت از خوداشتغالی و تأمین هزینه مورد نیاز برای راه‌اندازی شغل و آموزش نیروهای تحت پوشش را از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای رسیدن به اهداف کمیته امداد ذکر کرد.
وی همچنین بر استفاده از راهبران شغلی تاکید کرد و گفت: راهبران شغلی کارآفرینان موفقی هستند که در ایجاد شغل برای مددجویان و خوداشتغالی و خودکفایی آنها تلاش می‌کنند و کمیته امداد هزینه آموزش پذیران را تا ایجاد شغل با اعطای وام های کم‌بهره برعهده گرفته و از طرح‌های توجیهی که در ایجاد شغل برای مددجویان موثر باشد و تولید محصول را در پی داشته باشد، حمایت می‌کند.
دشتی به تشکیل اتاق فکر با دانشگاه اشاره کرد و گفت: اتاق فکر با دانشگاه در محوریت پژوهش برای محرومیت‌زدایی که نتیجه آن می‌تواند توانمندی و اشتغال باشد، فعالیت می‌کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com