0  |  0

برگزاری اردوهای شناختی و استعدادیابی برای کودکان و مادران تهرانی

برگزاری اردوهای شناختی و استعدادیابی برای کودکان و مادران تهرانی

با هدف آشنایی خانواده‌ها با زمینه‌های شغلی و مهارتی در سال رونق تولید و هم چنین ارزیابی توانمندی‌ها و استعدادیابی کودکان، اردوهای شناختی، استعدادیابی با حضور مادران و کودکان برگزار می‌شود.
 این برنامه که ویژه «کودک و مادر» و با حضورکودکان ۵ تا ۷ سال است، مخاطبان را با همراهی و آموزش کارشناسان تسهیل‌گر، با توانمندی ها و استعدادهای فردی آنان آشنا می‌کند.
در قالب این برنامه کودک همراه با مادر وارد روندی کارگاهی و مبتنی بر متدهای علمی برای رسیدن به ویژگی‌های یک شغل خوب می‌شود و پس از انجام بازی‌های هدفمند میان مادر و کودک با نظارت آموزشی کارشناسان تسهیل‌گر، مخاطبان با ویژگی‌های یک شغل متناسب با استعداد کودک آشنا می‌شوند.
همچنین مادر و کودک در جریان کار گروهی با تولید و تبلیغ یک محصول قابل فروش آشنا شده و به عنوان یک کارآفرین، ایده پردازی و تولید می‌کنند.
در این برنامه انواع ملزومات مورد نیاز مادر و کودک در اختیار آنان قرار می‌گیرد و کارآفرینی با استفاده از ساخت کاردستی، توام با بازی با وسایلی همچون سرسره، استخر توپ، ربات، شن بازی، وسایل فکری و هوشمند و دیگر محصولات و اسباب بازی ها انجام می‌شود.
انجام یک تست دقیق و علمی ارزیابی توسط کارشناسان تسهیلگر و استعدادیابی کودک براساس آن، مرحله پایانی روند این برنامه اردویی است.
برگزاری نمایشگاه در پایان برنامه‌های اردوی گشتاور از دیگر بخش های این اردوها است و وسایلی که در حین اردو توسط مادر و کودک به کمک تسهیل گران ساخته شده قیمت‌گذاری و به فروش می‌رسد و عواید آن  نیز به نیازمندان منطقه اهدا خواهد شد.
اردوهای مهارتی و استعدادیابی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در خانه فرهنگ امام علی(ع) - مرکز تخصصی مادر و کودک - به نشانی یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، پشت بوستان فارابی میزبان مخاطبان است و علاقمندان برای ثبت نام می توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۸۱ تماس بگیرند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com