0  |  1

کنفرانـس فیــن‌تک ایــــــران ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه برگزار می‌شود

کنفرانـس فیــن‌تک ایــــــران ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه برگزار می‌شود

کنفرانـس فیــن‌تک ایــــــران ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه ۹۸، با سخنرانی دکتر علی عبدالهی رییس مرکز فناوری اطلاعات و اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود

در کنفرانس فین‌تک ایران (FintechConf2019) پرسش کلیدی این است که فعالان کسب‌وکارهای فین‌تک ایران چه می‌خواهند و چه می‌توانند برای اقتصاد ایران انجام دهند؟

در این کنفرانس می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که فین‌تک چقدر توان افزایش حجم اقتصاد ایران را دارد و برای این هدف کسب‌وکارهای فین‌تک چه نیازهایی دارند؟

چه چالش‌هایی باعث شده کسب‌وکارهای فین‌تک ایران تا امروز نتوانند نقش موثری در اقتصاد ایران داشته باشند؟

آیا در آینده این روند تغییر خواهد کرد؟ در این رویداد و با حضور چهره‌های شناخته شده فین‌تک ایران به این موضوع می‌پردازیم که فین‌تک چه توانی در رشد GDP در ایران دارد. راه پرداخت و نوآفرینان با همکاری هم اقدام به برگزاری کنفرانس فین‌تک ایران کرده‌اند. این رویداد با حضور افرادی از بخش‌های متعدد بانک ‌ها، بیمه ‌ها، بورس و سرمایه‌گذاری برگزار می ‌شود.

محورها:

فین‌تک
نقش کسب ‌وکارهای فین‌تک درتوسعه اقتصاد ایران

ولث‌تک
نقش ولث‌تک درتوسعه اقتصاد ایران

بلاکچین
کسب‌وکارهای مبتنی بر بلاکچین و تحول در ایران

رگ‌تک
رگ تک چیست و چرا باید به آن توجه نمود؟

اینشورتک
نقش اینشورتک در توسعه صنعت بیمه

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com