0  |  1

اعزام استارت‌آپ‌های برتر ICT به ارمنستان، عراق و آذربایجان

اعزام استارت‌آپ‌های برتر ICT به ارمنستان، عراق و آذربایجان

این سازمان با هدف کمک به توسـعه کسب و کار استارت‌آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح بین‌المللی، در نظر دارد گروهی از استارت‌آپ‌های فعال را در قالب هیئت همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی به کشورهای ارمنستان، عراق و آذربایجان اعزام کند.
در این راستا سازمان فناوری اطلاعات ایران از استارت‌آپ‌های واجد شرایط دعوت کرد که مطابق با مهلت زمانی اعلام شده، جهت حضور در این هیئت، اعلام آمادگی کنند.
شرایط حضور استارت‌آپ‌ها در هیئت:
- دارا بودن بیش از ۱۰ هزار نصب اپلیکیشن استارت‌آپ‌ مربوطه.
- دارابودن رابط کاربری (UI) به زبان ارمنی، عربی و آذری.
- پرداخت هزینه‌های مربوطه (بدیهی است شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند)
استارت‌آپ‌های واجد شرایط باید با ارسال نامه رسمی به سازمان فناوری اطلاعات ایران، آمادگی خود را برای حضور در هیئت اعزامی به هر یک از کشورها، اعلام کنند.
تاریخ سفرهای مذکور به شرح زیر است:
- ارمنستان: ۱۳ تا ۱۷ مهر ۹۸
- عراق: اواسط آبان ۹۸
- آذربایجان: اواسط آذر ۹۸

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com