1  |  0

راه‌اندازی شتابدهنده تخصصی خودرو در کشور

راه‌اندازی شتابدهنده تخصصی خودرو در کشور

گروه خودروی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری برای توسعه صنعت خودروی کشور که یکی از صنایع پرکاربرد و عمومی در جوامع است، اقدام به طراحی مفهومی شتابدهنده تخصصی حوزه فناوری های جدی در حوزه خودروی متصل کرده است.
هدف این شتاب دهنده به کارگیری فناوری های مدرن در محصولات فعلی و آتی حوزه خودرو است.
این شتاب دهنده توسط گروه خودروی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و دیگر نقش آفرینان کلیدی راه اندازی خواهد شد.
فناوری های جدید صنعت خودرو قابلیت استفاده در سایر حوزه های حمل و نقل را نیز دارد و دیگر حوزه های مرتبط با حوزه حمل و نقل از مزایای فناوری های صنعت خودرو بهره می برند. در واقع توسعه این بخش مکمل دیگر روش‌های حمل و نقل است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com