0  |  0

تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرکز توجه دولت

تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرکز توجه دولت

رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه عمده تامین مالی بنگاه‌ها از طریق بانک‌ها انجام می‌شود، تاکید کرد که شاه کلید فعالیت‌های دولت باید تمرکز بر تامین مالی SMEها باشد.
فریال مستوفی درباره تمرکز کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران گفت: در حال حاضر بیشترین تمرکز و انرژی را بر روی تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط قرار داده‌ایم.
وی ادامه داد: برای حل مشکل تامین مالی در کشور باید راه‌حل‌های مختلفی را پیدا کنیم یا تشکیلات منظمی در این خصوص ایجاد شده و اصلاحاتی انجام شود.
رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: البته ما در کمیسیون پیشنهاداتی درباره روش‌های تامین مالی برای بنگاه‌های مختلف داریم، اما این کار نیاز به زمان بیشتر و رسیدن پیشنهادات ما به پختگی لازم دارد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ادامه داد: البته اجرای این پیشنهادات نیز بدون کمک دولت میسر نخواهد شد.
مستوفی با اشاره به نقدینگی بالا در کشور تصریح کرد: این نقدینگی باعث ایجاد تورم بالا در کشور شده و متاسفانه شاهد هستیم که بیشتر این نقدینگی نیز به سمت بازارهای غیرمولد سوق پیدا می‌کند. باید راه‌حل‌هایی را پیدا کنیم تا این نقدینگی به سمت فعالیت‌های اقتصادی مفید و اساسی و با توجیه اقتصادی مناسب سوق پیدا کند تا رونق تولید ایجاد شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com