0  |  1

فناوری‌های فوتونیک به دنبال کشف نیروی خلاق در مدارس

فناوری‌های فوتونیک به دنبال کشف نیروی خلاق در مدارس

ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری طی فراخوانی اعلام کرده است که از فعالان حوزه فوتونیک و لیزر دعوت می کند برای برگزاری کارگاه های آموزشی فوتونیک در مدارس برتر کشور نسبت به تنظیم و ارسال پیشنهاد‌های همکاری خود به این ستاد اقدام کنند.
در این فراخوان آمده است که از شخصیت‌های حقوقی مانند شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و غیره دعوت می‌شود، پیشنهاد‌های خود را حداکثر تا تاریخ اول مهرماه سال جاری به ستاد ارسال کنند. تمامی متقاضیان علاقه‌مند و توانمند، می‌توانند ابتدا در سامانه اطلاعات فعالان ثبت نام و سپس پیشنهادهای خود را با تکمیل فرم کاربرگ نهایی پیشنهاد طرح، ارسال کنند.
هدف از اجرای این طرح، ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان مدارس برتر و ارتقای میزان آگاهی آنها نسبت به مبانی فیزیک نور و اپتیک، مفاهیم مقدماتی فناوری فوتونیک و کاربردهای آن در زندگی روزمره است.
در این طرح کارگاه‌های آموزشی به صورت یک الی دو روزه و در قالب کارگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد
و موضوعاتی از قبیل آموزش خصوصیات نور، پلاریزاسیون، پراکندگی، تداخل و غیره، خواص لیزر، آشنایی با ادوات نوری، آشنایی با سیستم‌های فوتونیکی، آشنایی با مواد فوتونیکی و غیره آموزش داده خواهد شد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس http://pam.isti.ir/ مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com