0  |  0

رویداد گردشگری خلاق با موضوع پارک‌های موضوعی فضایی برگزار می‌شود

رویداد گردشگری خلاق با موضوع پارک‌های موضوعی فضایی برگزار می‌شود

امسال همزمان با هفته جهانی فضا، "رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک‌های موضوعی فضاپایه" در ۱۶ و ۱۷ مهرماه با همکاری سازمان فضایی ایران و دانشگاه صنعتی شریف در محل این پژوهشگاه برگزار خواهد شد.
دکتر طالب عبدالهی، مدیر امور پژوهش و فناوری و عضو هیئت علمی پژوهشگاه فضایی ایران، ضمن اعلام خبر برگزاری این رویداد گفت: تمامی افراد مستعد، اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، شرکت‌های دولتی و خصوصی، می‌توانند در حوزه‌های زیست بوم صنعت گردشگری موضوعی، زیست بوم صنعت بازی و سرگرمی موضوعی، زیست بوم صنایع فرهنگی هنری و چندرسانه‌ای، جریان‌سازی ارایه محتوا مبتنی بر مبانی علمی و معرفتی، مجموعه های جانبی مکمل در حوزه اقتصاد خلاق با ارائه طرح ها، ایده‌ها، ‌محصولات و خدمات خود، در این رویداد شرکت نمایند.
مدیر امور پژوهش و فناوری، هدف از برگزاری این رویداد را گردآوری و کمک به تجاری‌سازی طرح‌های خلاقانه کشور، برای استفاده در پارک‌های گردشگری فضاپایه ذکر کرد و افزود؛ هرچند این پارک‌ها با هدف آشنایی مخاطبان آن با علوم و فناوری‌های فضایی تاسیس خواهند شد ولی لازم است، توجیه اقتصادی نیز داشته باشند. لذا طرح‌های ارسالی باید از نظر اقتصادی نیز موجه باشند، مگر آنکه ایده یا طرح ارایه شده از اهمیت ویژه‌ای در حوزه های فرهنگی، زیستی و اجتماعی برخوردار باشد که این موضوع نیز در فرمت‌های ارائه شده مورد توجه قرار خواهد گرفت.
دکتر عبدالهی، در خصوص نحوه شرکت در این رویداد، اظهار داشت؛ علاقه‌مندان در مرحله اول باید طرح‌ها و ایده‌های خود را برای دفتر مدیریت طرح پارک‌های موضوعی ارسال نمایند تا بررسی‌های لازم بر روی آن‌ها انجام شود. وی افزود، پس از گردآوری، از ایده‌ها و طرح‌های برگزیده دعوت به عمل خواهد آمد تا با تکمیل و ارائه طرح خود، آن را با سایر طرح‌ها و ایده‌ها به رقابت بگذارند.
لازم به ذکر است که زمان جذب طرح‌ها و ایده‌ها برای شرکت در این رویداد، از مورخ1398/06/10 آغاز شده و تا تاریخ 1398/07/10 از طریق سایت spacepark.ir امکان‌پذیر است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: پژوهشگاه فضایی ایران
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com