0  |  1

رقابت نخبگان کشور در هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه

رقابت نخبگان کشور در هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه

در این مسابقات تیم‌هایی شامل برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز و ... ، 48 ساعت وقت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقرات خاص طراحی و پیاده سازی کنند.

در این رویداد حدود 400 نفر از برنامه نویسان کشور ثبت نام کردند که پس از بررسی های انجام شده 250 نفر جواز ورود به مسابقات را دریافت کردند. اسامی تیم ها و افراد در وبسایت رسمی مسابقات اعلام شده است.
این افراد در قالب 70 تیم از دانشگاه های کل کشور شامل دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیر کبیر، دانشگاه تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر، فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان، شهید چمران اهواز، بو علی سینا همدان و از شهرستان های مشهد، اصفهان، یزد، کرمانشاه، شیراز، گلستان، تبریز، بناب، بابل، گلستان، زنجان، بوشهر و ... می باشند.

مسابقات پنجشنبه 28 شهریور ساعت 9:00 صبح شروع شده و تا ساعت 17:30 روز شنبه 30 شهریور ماه ادامه خواهد داشت. در این مدت تیم های برنامه نویس به صورت بدون توقف مشغول کار خواهد بود. پس از اتمام مسابقات تیم ها جوایز نقدی و غیر نقدی خود رادریافت کرده و به احتمال بسیار زیاد در یکی از شرکت های سرمایه گذار رویداد استخدام خواهند شد.

هفتمین ماراتون برنامه نویسی کشور

شرکت های سرمایه گذار و حامی رویداد به شرح زیر می باشند:
مجموعه شرکت سفرهای علی بابا، شرکت آسان پرداخت (آپ)، بیمه تعاون، شرکت یکتانت، هلدینگ بهسازان فردا، شرکت راهکارهای متن اول آریا، سازمان فرابورس ایران و برنامه زیست بوم شرکت های خلاق

هدف اصلی:

شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار هدف اصلی برگزاری این رویداد است

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه فرمایید.

تلفن تماس: 66002713 - 66019377

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com