0  |  0

چالش کسب و کارهای نوپا؛ عدم آشنایی با قوانین مالیاتی

چالش کسب و کارهای نوپا؛ عدم آشنایی با قوانین مالیاتی

کارآفرین و مشاور مدیریت کسب و کار، گفت: مدیریت پرسنل و عدم آشنایی با قوانین مالیاتی و رقابتی عمده چالش کسب و کارهای جدید و نوپا است.
به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، رئوف رحیمی، کارآفرین و مشاور مدیریت کسب و کار، در آخرین جلسه کلاس‌های دوره ترویج نوآوری با اشاره به چالش‌های کسب و کار در شهر، کشور و سطح بین‌الملل اظهار کرد: مدیریت پرسنل و عدم آشنایی با قوانین مالیاتی و رقابتی عمده چالش کسب و کارهای جدید و نوپا است.
وی کلاس‌های دوره ترویج را در راستای ایجاد انگیزه در شرکت‌کنندگان بسیاتر مفید ارزیابی کرد و افزود که در دوره آینده آموزش‌هایی در خصوص توانمندی شرکت‌کنندگان و آشنایی با بوم کسب و کار ارائه خواهد شد.
این کارآفرین و مشاور مدیریت کسب و کار در پایان با مثبت ارزیابی کردن این کلاس‌ها که درجهت توانمندسازی افراد عمدتا بیکار توسط جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد، اعلام کرد: در پایان این دوره‌ها تیم‌سازی می شود که در استارتاپ ویکندی با حضور سرمایه‌گذارانی از توانمندی‌های آن‌ها رونمایی می‌شود.
کژال ساعدپناه، کارآفرین دیگری که در این جلسه حضور داشت مهمترین معضل کارآفرینی را عدم درک تعریف کارآفرینی دانست و بیان کرد که کارآفرینان باید توانایی خود را بشناسند و از وضعیت بازار مطلع باشند.
وی به جوانان جویای کسب و کار توصیه کرد هدف‌گذاری های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت داشته باشند و کارهای خود را با اولویت‌بندی انجام دهند.
این کارآفرین با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در پایان دوره ترویج بسیار فعال‌ و با انگیزه شده‌اند خاطرنشان کرد: در دوره بعد بر روی ایده‌های افراد و شناسایی ایده‌های دارای ارزش برای سرمایه‌گذاری برنامه ریزی می شود.
وی در پایان برگزاری این دوره‌ها را در جهت ورود افراد به بازار کسب و کار مفید توصیف کرد و از شرکت‌کنندگان خواست تا پایان دوره‌ها با شور و انگیزه کلاس‌ها را دنبال کنند.
گفتنی است؛ به همت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی واحد کردستان، پنجمین رویداد تاک شو از مجموعه رویدادهای گروه دوم دوره ترویج این مرکز، برگزار شد.
مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان کردستان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی برای ترویج، نوآوری و شکوفایی ایده‌های ناب و در نهایت تجاری‌سازی آن‌ها و خلق ثروت کرده است که چهارمین رویداد آن با عنوان «تاک شو» در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان در سنندج برگزار شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com